معاون فنی عمرانی استانداری

آیرال خبر- معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از مکان‌یابی برای احداث پارک بانوان در تبریز خبر داد و گفت: اقدامات مطالعه‌ای برای مشخص شدن مکان این پارک را انجام می‌دهیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، صبح امروز جواد رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، محمدحسین اسحقی معاون فنی و عمرانی شهردار، حجت‌الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی شهردار تبریز و علی مدبر مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری از پارک جنگلی صائب به منظور احداث پارک بانوان بازدید کردند که در نهایت با تصمیم جمعی مقرر شد تا بررسی‌های بیشتر برای مکان‌یابی احداث این پارک بانوان در تبریز انجام شود.

محمد حسین اسحقی در حاشیه این بازدید در گفتگو با شهریار اظهار داشت: قصد داریم یک موقعیت‌یابی دقیقی انجام دهیم و مکانی برای احداث پارک بانوان انتخاب کنیم که از نظر فضا، موقعیت و امکانات بتواند گسترش پیدا کرده و مناسب باشد.

وی سپس ادامه داد: بعد از انتخاب موقعیت، بودجه احداث این پارک در بودجه سال آینده قرار می‌گیرد و عملیات عمرانی برای احداث پارک بانوان تبریز آغاز می‌شود.

اسحقی گفت: در صدد هستیم با احداث این پارک و توسعه آن نیازهای بانوان در این پارک تامین شود. این پارک در راستای ایجاد فضایی امن، تفریحی، ورزشی، بانشاط و شاد ویژه بانوان به عنوان موتور محرک خانواده و جامعه در شهر تبریز احداث می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز سپس در تشریح اولویت‌های عمرانی شهرداری در سال۹۸ گفت: در سال آتی تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه تمام به بهره‌برداری برسد و همچنین روی پروژه پارک بزرگ تبریز نیز متمرکز می‌شویم و بودجه ویژه ای برای آن اختصاص می‌گیرد.

وی گفت: توجه به مناطق کم برخوردار و توسعه آن از دیگر اولویت‌های عمرانی در سال آینده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.