منطقه 7

آیرال خبر- شهردار منطقه هفت تبریز گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو، مرحله اول طرح استقبال از بهار توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی این شهرداری از یکم اسفند ماه آغاز می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز،  علی فرخی با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز، شهرداری منطقه ۷ تبریز طی برنامه زمان بندی شده و با اجرای برنامه‌های متنوع به استقبال فصل بهار می‌رود.

فرخی در خصوص برنامه زمان بندی این طرح یادآور شد: طرح استقبال از بهار این شهرداری توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه به صورت زمان بندی شده در قالب پاکسازی، جمع آوری زباله و نخاله، رفت و روب، لکه گیری آسفالت، ترمیم و رنگ آمیزی جداول، دیوارها و همچنین حذف موانع فیزیکی، رسیدگی به بوستان ها، کاشت گل‌های بهاری، رسیدگی به مبلمان شهری، هرس زمستانی و… از یکم اسفند ماه  آغاز می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برپایی ایستگاه‌های نوروزی گفت: با توجه به اینکه این منطقه جزو یکی از ورودی‌های اصلی شهر تبریز است و مسافرین زیادی از این مسیر وارد شهر تبریز می‌شوند، برنامه‌های زیبا سازی ورودی شهر و نیز برپایی ایستگاه‌های نوروزی برای راهنمایی و خدمت رسانی به آنان به اجرا گذاشته می شود.

شهردار منطقه هفت تبریز تصریح کرد: فضاسازی سطح منطقه با محوریت بهار، نصب المان‌های نوروزی، زیبایی و طراوات بخشیدن به فضاهای عمومی و بوستان‌های محلی از اهم فعالیت‌های این شهرداری است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.