استقبال از بهار

آیرال خبر- شهردار منطقه ۵ تبریز از استقرار کمپ گردشگری در ورودی شرق تبریز در راستای استقبال از مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، میرعلی اصغر نساج با اعلام این خبر در جلسه ستاد استقبال از فصل بهار اظهار داشت: این کمپ گردشگری با ارائه خدماتی همچون سرویس بهداشتی، نماز خانه، اینترنت رایگان، نقشه گردشگری و راهنمای مسافرین به گردشگران خدمات رسانی می‌کند.

وی افزود: در کمپ گردشگری و مرکز اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری و اجرایی با استقرار و تجهیز کارواش به صورت رایگان نسبت به شست و شوی خودروی میهمانان نوروزی نیز اقدام می کند.

نساج همچنین به فضاسازی محیط شهری نیز اشاره کرده و افزود: در میادین فهمیده، طرح تبادل و ۳۵ متری باغمیشه هفت سین‌های نوروزی نصب می‌شود.

شهردار منطقه ۵ تبریز خاطرنشان کرد: طرح پاکسازی و لکه‌گیری آسفالت معابر از اول اسفند ماه شروع شده و تا پایان سال نیز ادامه دارد.

وی غبارروبی مزار شهدای آرامستان بارنج و تجلیل از اولین مسافر ورودی به شهر در اولین روز از سال ۹۸ از مسیر جاده تهران را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد از میهمانان و مسافرین به بهترین شکل استقبال شود.

نساج با تاکید بر اینکه با برنامه‌های فرهنگی، خدماتی و عمرانی از میهمانان نوروزی استقبال می شود، گفت: تمامی معاونت‌های منطقه ۵ به بهترین شکل طرح استقبال از بهار و عید نوروز را اجرا می‌کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.