index.jpg

آیرال خبر- سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: با اینکه می توانستیم برابر تیم کارون اروند پیروز شویم، اما نتیجه تساوی برای این بازی عادلانه بود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حیدر جعفری پس از تساوی بیرون از خانه تیمش برابر تیم کارون اروند خرمشهر در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال کشور در گفتگو با شهریار، اظهار کرد: به تیم شهرداری تبریز افتخار می کنم، باید پای این بازیکنان متعصب را طلا گرفت که با جان و دل برای موفقیت تیمشان تلاش می کنند.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی را از دو تیم اروند و شهرداری تبریز شاهد بودیم و هر دو تیم بدون حاشیه و جنجال فقط بصورت فنی در پی کسب سه امتیاز بودند.

جعفری گفت: اگرچه ما برای گرفتن سه امتیاز بازی، یک موقعیت بسیار عالی را در دقیقه ۹۳ از دست دادیم اما با این حال نتیجه تساوی برای دو تیم عادلانه بود.

وی عنوان کرد: از مربی و عوامل باشخصیت تیم کارون اروند که استقبال خوبی از ما کردند و بدون حاشیه دنبال فوتبال پاک بودند تشکر می کنم و به بازیکنان ارزشمند تیم شهرداری تبریز که در شرایط سخت از جان مایه می گذارند و برای حفظ سهمیه استان آذربایجان شرقی تلاش می کنند، خسته نباشید می گویم و از آنها هم متشکرم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.