حسن نژاد1.jpg

آیرال خبر- مدیر بحران شهردار تبریز گفت: اهتمام شهرداری تبریز برای اجرای پروژه های اولویت دار مسیر گشایی با پیوست پدافند غیر عامل و اجرای سیاست های مدیریت بحران شهری در سال جاری مطابق با مصوبات طرح تفصیلی است.

به گزارش آیرال خبر، مسعود حسن‌نژاد در گفتگو با شهریار اظهار داشت: تبریز نیازمند احداث مسیرهای اتصالی استاندارد با کنارگذرهای شهری و شریان‌های منتهی به خروجی شهر است تا بتوان در مواقع بحرانی به سهولت و حداقل زمان شهروندان را از شهر خارج کرد.

وی گفت: شهرداری تبریز امسال با اجرای خیابان امتداد ارتش مسیر مستقیم محدوده بازار به اتوبان شهید کسایی را تکمیل کرد تا یکی از نیازهای اصلی شهر تبریز که همان شریان‌های شمال به جنوب و برعکس است را برطرف کرده و خودروها بتوانند در یک مسیر مستقیم از محدوده مرکزی به خارج شهر تردد کنند.

حسن نژاد افزود: احداث اتوبان ۸ کیلومتر و نیمی ولایت شهر تبریز را از شهرک ولیعصر به جاده تبریز اهر متصل می‌کند تا شهروندان شهرک‌های جمعیت پذیر این ضلع از شهر تبریز به سهولت در مواقع بحرانی از شهر خارج شوند.

وی تصریح کرد: کاهش بار ترافیکی با اجرای سیاست‌های کلان مدیریت شهری و تکمیل پروژه‌های زیرساختی از مهمترین اهداف شهرداری تبریز بود و توانست با تکمیل پل تقاطع غیر همسطح ولیعصر در مسیر اتوبان ولایت پیوست های پدافند غیر عامل لحاظ کند.

مدیر بحران شهرداری تبریز اضافه کرد: تکمیل رینک کمربندی میانی یکی دیگر از پروژه‌های مسیر گشایی در کنار اتوبان ولایت و امتداد ارتش بود که قرار است به زودی در آستانه عید نوروز توسط شهردار تبریز افتتاح شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.