IMG_4357.JPG

آیرال خبر- شهردار منطقه۴ تبریز از اجرای طرح‌های خدماتی در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: پاکسازی و رفع زواید بصری، اولویت خدماتی منطقه در طرح‌های «استقبال از بهار» است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت: تجربه اقدامات زیباسازی نشان می‌دهد، مهم‌ترین نیاز شهر، حذف نازیبایی‌ها و القای آرامش و سادگی در محیط شهر است؛ از این رو در کارگروه‌های مجزا با عوامل خدماتی منطقه، تاکید شده تا این اولویت را در اقدامات جاری خود لحاظ کنند.
شهردار منطقه۴ تبریز، گفت: امحای آگهی‌ها، حذف تابلوها و پل‌های زاید، همسطح‌سازی دریچه‌ها، تعویض پرچم‌ها، رفع موانع فیزیکی و بهبود وضعیت پیاده‌راه‌ها، اصلاح و در صورت لزوم رنگ‌آمیزی جداول، از جمله بخش‌های این طرح است.
وی اضافه کرد: تلاش شده تا بوستان‌ها و پارک‌ها و فضاهای عمومی، در وضعیت مساعد، در خدمت شهروندان باشند؛ از این رو، تکمیل کاستی نمازخانه‌ها، بهبود وضعیت سرویس‌های بهداشتی، سرویس فنی روشنایی‌های عمومی، در پارک امیرکبیر، پارک سرباز گمنام، پارک شادی، پارک بزرگ تبریز، بلوار شهیدان ذاکر، بلوار آذربایجان، نظام پزشکی و سایر بوستان‌ها و فضاهای عمومی منطقه اجرا می‌شود.
امجدی از شناسایی معابر و مسیرهایی که نیاز به ترمیم آسفالت دارند، خبر داد و افزود: مطابق گزارش‌ها و درخواست‌های مردمی، بیش از ۲۰ مسیر اصلی و فرعی سطح منطقه، با در نظر داشتن وضعیت آب‌وهوا، لکه‌گیری می‌شود.
وی متذکر شد: به مجریان ساخت‌وسازهای سطح منطقه تذکر داده شده تا در اسرع وقت، نسبت به پاکسازی نخاله‌ها و ایمن‌سازی فضای پیاده‌راه‌ها اقدام کنند.
شهردار منطقه۴ تبریز با اشاره به اینکه منطقه۴، امسال با تدارک ویژه به موضوع فضای سبز می‌پردازد، تصریح کرد: بیش از ۲۰ هزار اصله انواع درخت مثمر و غیرمثمر و ۷۰۰ هزار بوته انواع گل بهاره، در برنامه امسال، پیش‌بینی شده‌ است.
وی همچنین از راه‌اندازی ستاد استقبال نوروز در میدان آذربایجان خبر داد و گفت: امسال نیز مانند سال قبل، با پیش‌بینی برنامه‌های متنوع فرهنگی، گردشگری و خدماتی، در میدان آذربایجان، پذیرای مسافران نوروزی خواهیم بود.
امجدی در پایان تاکید کرد: مدیران ستادی، در قالب ستاد نوروزی منطقه، با نظارت‌های لازم، کیفیت طرح‌های نوروزی را پیگیری می‌کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.