میز خدمت

آیرال خبر- قائم مقام شهردار تبریز از راه اندازی میز خدمت در شهرداری‎های مناطق مختلف تبریز، با هدف ارتقای رضایتمندی ارباب رجوع خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رسول موسایی امروز در جلسه با شهرداران مناطق و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز در خصوص ضرورت استقرار میزهای خدمت در شهرداری مرکز و مناطق مختلف اظهار داشت: میز خدمت باعث تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان می شود.

وی با اشاره به اینکه استقرار میزهای خدمت در مناطق مورد تاکید شهردار تبریز است، ادامه داد: این طرح درمناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا می شود و باید کارشناسان آشنا به امور اداری در میزهای خدمت حضور داشته باشند.

موسایی با بیان اینکه مراجعه کنندگان باید کمترین ارتباط را با کارمندان داشته باشند، افزود: منطقه ۲ شهرداری تبریز استارت میز خدمت در حوزه شهرسازی را زده است.

قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به اینکه استقرار میز خدمت از تضییع حقوق مراجعان در شهرداری جلوگیری می کند، گفت: میزهای خدمت باعث سهولت انجام کارها و مطالبات شده و شهروندان با مراجعه به میز خدمت در کمترین زمان ممکن با ارائه مدارک و مستندات می توانند امور را با سهولت پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه دنبال افزایش رضایتمندی مردم هستیم، گفت: خدماتی که شهرداری تبریز به مردم ارائه می دهد از چند برابر مجموع خدمات دیگر ادارات بیشتر است و ماموریت های شهرداری تبریز در ۳۰۰ نقطه تعریف شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.