کتب شهروندی

آیرال خبر- مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: مجموعه کتب آموزش شهروندی برای اولین بار در ایران، همزمان با افتتاح نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی توسط شهرداری تبریز رونمایی می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی، در بندرعباس از این کتب رونمایی می شود.

او با تاکید بر اینکه این مجموعه در ۲۶ جلد به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گردآوری و چاپ شده است، گفت: از این مجموعه ۲۶ جلدی ۱۳ جلد ویژه دانش آموزان و ۱۳ جلد ویژه مربیان در محورهای مختلف شهروندی تدوین و تنظیم شده است.

 حاجی زاده با اشاره به عناوین و موضوعات تدوینی در این کتاب ها گفت: حقوق شهروندی، خدمات شهری و فضای سبز، توسعه پایدار و محیط زیست، معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، اوقات فراغت، ورزش، خلاقیت، پدافند غیرعامل و تکنیک های آموزشی از جمله موضوعات مورد بحث در این مجموعه است.

او هدف از تدوین و چاپ این مجموعه را ارتقا فرهنگ شهروندی دانست و تصریح کرد: این مجموعه تلاش دارد تا امکان دریافت مفاهیم پایه و مهم زندگی شهروندی و فرهنگ شهرنشینی را برای نسل آینده شهرهای ایران اسلامی فراهم کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.