شهردار تبریز

آیرال خبر- شهردار تبریز در جلسه شورای شهر گفت: اعضای شورا به رغم تلاش کارکنان شهرداری در تدوین بودجه، این لایحه را در دستور جلسه قرار نمی دهند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در جلسه صبح امروز شورای شهر با بیان اینکه کارکنان شهرداری تلاش ویژه ای برای تدوین بودجه از خود نشان دادند گفت: ما تمام تلاش خودمان برای تقدیم بودجه در زمان لازم به کار بستیم و حتی یک روز زودتر از موعد قانونی این لایحه را تقدیم شورا کردیم.

او افزود: با این وجود هنوز بررسی لایحه بودجه در دستور کار جلسات شورا قرار نمی گیرد در صورتیکه مهمترین برنامه و لایحه ما بودجه سال ۱۳۹۸ است.

شهین باهر تاکید کرد: با برنامه بودجه ما پروژه ها و کارها را اجرا خواهیم کرد و اعضای شورا می توانند بر عملکرد ما نظارت کنند.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه سال گذشته هم همین اتفاقات باعث شد تا یک دوازدهم بودجه به تصویب برسد اظهار داشت: تنها دو روز برای تصویب بودجه در شورای شهر مهلت وجود دارد ولی امروز ارائه گزارش عملکرد بودجه سال ۹۷ در دستورکار قرار گرفته است.

شهین باهر با بیان اینکه هنوز نحوه بررسی و تصویب لایحه بودجه در شورای شهر مشخص نیست و نباید فرصت را از دست داد خاطرنشان کرد: گزارش عملکرد ۹ ماهه تقدیم شورای شهر شده و اعضای شورا و شهرداری می توانند با رسانه ها گفتگو کنند و اطلاعات آن را اعلام کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.