لوگوی باشگاه شهرداری تبریز

آیرال خبر- باشگاه شهرداری تبریز از سرپرست تیم فوتبال نود ارومیه به دلیل اظهارات توهین‌آمیز و مداخله در امور این باشگاه شکایت کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار به نقل از و سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز، تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته بیست و یکم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه به مصاف نود ارومیه رفت که این بازی با برتری تیم میزبان به پایان رسید.
پیش از آغاز مسابقه و پس از این دیدار، یحیی بهاری سرپرست تیم نود ارومیه که در دیدار رفت نیز حواشی و درگیری زیادی ایجاد کرده و منجر به دخالت نیروی انتظامی و اخراج وی از زمین شده بود، اظهاراتی غیرواقعی و توهین‌آمیز نسبت به مجموعه بزرگ شهرداری تبریز داشته که از جمله آن می‌توان به مداخله در امور داخلی باشگاه، اظهارنظر و تهدید به سقوط شهرداری اشاره کرد.
در همین راستا وکیل باشگاه شهرداری تبریز از شکایت رسمی علیه وی به مراجع قضایی، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: به‌زودی نتیجه این شکایت را در سایت رسمی باشگاه منتشر خواهیم کرد.
وی اعلام کرد: حساب حاشیه‌سازان از هواداران خونگرم و فوتبال‌دوست ارومیه جدا بوده و امیدواریم مسئولان ذینفع در تیم نود ارومیه، با درایت خود اجازه حاشیه‌سازی به افراد فرصت‌طلب را ندهند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.