88.JPG

آیرال خبر- شهردار منطقه ۸ تبریز از افتتاح غرفه های میدان شهید بهشتی تا پایان سالجاری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا پاک نهاد افزود: میدان شهید بهشتی تبریز یکی از پتانسیل های بالقوه گردشگری تبریز است که وجود بزرگترین فرش سنگی جهان در مرکز این میدان نیز بر جذابیت آن افزوده است.

پاک نهاد اظهار داشت: متاسفانه به دلیل کم اهمیت شمردن قابلیتهای این میدان در ادوار گذشته، فضای داخلی میدان و واحدهای تجاری زیر پل در مرکز میدان به صورت متروکه در آمده و از لحاظ امنیتی نیز برای شهروندان مشکلاتی به وجود آورده بود که طی ماههای اخیر در جلسات متوالی بر ساماندهی این میدان تاکید داشته و در نهایت با موافقت شهردار تبریز مقرر شد تا از غرفه های داخل میدان شهید بهشتی برای ایجاد کاربریهای پذیرایی و تفریحی استفاده شود.

وی ادامه داد: تا پایان سالجاری در چهار غرفه این میدان رستوران، کافی شاپ، فست فود و مرکز تفریحی راه اندازی می شود و هم اکنون این چهار غرفه در حال تجهیز و راه اندازی هستند که قصد داریم تا نوروز۹۸، با افتتاح این غرفه ها، میدان شهید بهشتی را از حالت بدون استفاده خارج کرده و به مکان گردشگری پذیر شهر تبدیل کنیم.

شهردار منطقه هشت در پایان اظهار امیدواری کرد: در صدد هستیم با اقدامات انجام یافته و اقدامات تکمیلی آتی بتوانیم میدان شهید بهشتی را به آنچه باید باشد رسانده و به یکی از جاذبه های گردشگری تبریز تبدیل کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.