روز مهندس

آیرال خبر- مراسم بزرگداشت روز مهندسی و تجلیل از مهندسان بازنشسته و به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز باحضور مهندسان شهرداری برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز امروز در این مراسم با تبریک روز مهندس اظهار داشت: مهندسان سرمایه ما هستند و امیدوارم جایگاه خودشان را پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه مهندسان همکاری این معاونت خدمات زیادی در پروژه های مختلف عمرانی ارائه داده اند، گفت: از تمام همکاران و بازنشستگان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز تشکر ویژه ای دارم.

توسعه شهری تبریز نتیجه تلاش مهندسان است

قائم مقام شهردار تبریز نیز در این مراسم گفت: مهندسان خالق اثر هستند و آن اثر متعلق به خودشان است، مهندسان شهرداری خالق تمام آثار در تبریز هستند.

رسول موسایی با اشاره به اینکه توسعه شهری تبریز نتیجه تلاش مهندسان است، ادامه داد: بازنشستگان سرمایه های مجموعه شهرداری هستند و تجلیل از آنها و استفاده از تجارب بازنشستگان برای پیشبرد اهداف در شهرداری تبریز ضروری است.

وی با بیان اینکه باید اتاق فکری برای استفاده از تجارب همکاران پیشکسوت و بازنشسته در شهرداری تبریز تشکیل شود، گفت: باید مدیران از تجارب همکاران بازنشسته استفاده کنند.

موسایی با تاکید بر اینکه تلاش شهرداری تبریز در پرداخت حقوق قابل ذکر است، گفت: در حالیکه بسیاری از شهرداری های کشور مشکل پرداخت حقوق دارند و حقوق های معوق آنها به چندین ماه می رسد ولی ما مشکلی در این خصوص نداریم.

قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به اینکه در عملکرد ۱۰ ماهه شاهد تحقق ۳۵ درصدی بودجه عمرانی هستیم، این گام مهم و همت بزرگی است و از تلاش مجموعه عمرانی در این خصوص تشکر می کنم.

وی با اشاره به توجه ویژه شهرداری تبریز در تکمیل پروژه های نیمه تمام طی سال جاری و سال آینده گفت: ما به دنبال پروژه های ویترینی نیستیم و تمام تلاش عوامل و مهندسان شهرداری ارائه خدمات به مردم وافتتاح پروژه های مختلف عمرانی است.

موسایی با بیان اینکه یکی از همین اقدامات پروژه های مسیرگشایی است که طی روزهای آینده به بهره برداری می رسد، گفت: انتقال پادگان ارتش آرزوی دیرینه مردم تبریز بود که طی ماه های گذشته این آرزو محقق شد و مسیرگشایی در آن محدوده انجام شده و مشکلات ترافیکی کاهش می یابد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.