آیرال خبر- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم به آرمان‌های انقلاب پایبندند، گفت: ‌مردم از بعضی تبعیض‌ها، بی عدالتی‌ها، گرانی‌ها و رشوه‌گیری‌ها ناراحت هستند.

آل‌هاشم: مردم از ‌«تبعیض‌ها، بی‌عدالتی‌ها، گرانی‌ها و رشوه‌گیری‌ها» ناراحتند‌

به گزارشآیرال خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در همایش شکوفایی چهل سالگی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای افتخار آمیز انقلاب اسلامی در سراب با بیان اینکه اگر چه هر سال ایّام دهه فجر را تکرار می‌کنیم ولی باز هم نتوانستیم به وظیفه خود عمل کنیم اظهار داشت: یادآوری و بزرگداشت این ایّام الله دهه فجر ضرورت دارد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه یکی از رموز ماندگاری حادثه کربلا زنده نگهداشتن محرم و صفر و ایّام عاشورا است که مردم به صورت خود جوش بر سر و سینه خود می‌زنند افزود: اگر دهه فجر هم یادآوری نشود از یادها خواهد رفت.

وی با بیان اینکه ایّام‌الله دهه فجر امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) مصادف است که باید هم حرمت ایام فاطمیه حفظ شود تاکید کرد: بهترین گرامی داشت برای این ایام، یادآوری برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

آل‌هاشم یکی از رموز پیروزی این انقلاب را اسلامیت و مذهبی بودن ملت بیان کرد و گفت: مردم به خاطر دین و مذهب وارد میدان شدند و انگیزه‌های اسلامی بود که مردم را به حرکت درآورد.

وی رمز دیگر پیروزی نظام جمهوری اسلامی را حضور مردم در صحنه عنوان کرد و گفت: خیلی از کشورها انقلاب کرده‌اند ولی در بیشتر آنها به خاطر عدم حضور مردم در صحنه شکست خورده‌اند در حالی که در انقلاب اسلامی ایران خود مردم در صحنه حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یکی دیگر از رموز موفقیت انقلاب اسلامی ایران را رهبری‌های صحیح و پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: همانطور که سه عامل، دلیل پیروزی جمهوری اسلامی ایران بود همان سه عامل، باعث ماندگاری نظام مقدس ایران است.

وی ادامه داد: اعتقاد مردم همان اعتقاد است، نه تنها کم نشده است بلکه زیاد هم شده است و هم چنین برخی از افراد جامعه با اینکه در مسیر نبوده‌اند در این مسیر قرار گرفته‌اند.

آل‌هاشم ادامه داد: جوانان امروز از جوانان قدیم جلوترند. همین جوانان هستند که در عرصه علمی و فناوری پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند اما در این مسیر مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد که مسئولان ذی‌ربط باید این‌ها را برطرف کنند.

امام جمعه تبریز اظهار داشت: وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی بدان معنا نیست که مردم از انقلاب خودش قهر کرده بلکه مردم به انقلاب و امام خمینی (ره) علاقمندند و دائماً امام را یاد می‌کنند. مردم به آرمان‌های انقلاب پایبندند در حالی که مردم از بعضی تبعیض‌ها، بی عدالتی‌ها، گرانی‌ها و رشوه‌گیری‌ها ناراحت هستند.

آل‌هاشم در پایان با اشاره به اینکه این تصور غلط است که بعضی‌ها می گویند که در برابر دشمنان کمی کوتاه بیایید تا مشکلات حل شود گفت: در برجام کوتاه آمدیم دیدید چه اوضاعی پیش آمد، می‌گویند که اگر FATF امضا شود مشکل ما برطرف می‌شود در حالی که چنین نیست مشکل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران برجام، مذاکرات هسته‌ای نیست مشکل آن‌ها اصل نظام است، چراکه آن‌ها کشوری می‌خواهند مطیع آنها باشد.

به گزارش آیرال خبر، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر اکرمی نیز در این همایش با اشاره به اینکه این مردم ولایتمدار شایسته خدمت و قدردانی است گفت: مردم همواره از امامت و ولایت حمایت و اطاعت کرده اند.

وی ادامه داد: بهترین خدمت به مردم و بهترین تو دهنی به آمریکا این است که دولتمردان مشکلات مردم را حل کنند، بنابراین دولتمردان باید مجاهدانه و انقلابی وارد میدان شوند.

امام جمعه سراب افزود: ان‌شاالله با وحدت، محبت، احترام، با دست در دست هم دادن، جهادگونه و بسیجی‌وار وارد میدان شویم و با تمام وجود که حفظ این نظام از واجبات است از این انقلاب به عنوان میراث امام و شهدا دفاع کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.