فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی گفت: هدف سپاه از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی خدمت به مردم مناطق دورافتاده و محروم است.

چرا سپاه ‌طرح‌های محرومیت‌زدایی را در روستاهای دورافتاده اجرا می‌کند‌+فیلم

سردار عابدین خرم در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه هدف سپاه از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی خدمت به مردم مناطق دورافتاده و محروم است اظهار داشت: در شهرستان میانه به مناسبت ایام‌الله فجر پروژه‌های استخر پلیمری ۲۰۰۰۰ مترمکعبی برانقار، استخر پلیمری ۱۲۰۰۰ مترمکعبی کلیان، و منبع آب ۱۰۰ مترمکعبی روستای قشلاق کاغذ کنان میانه که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در این روستاها احداث‌شده است، افتتاح و به بهره‌برداری رسید تا مردم این مناطق بتوانند از آثار و برکات این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی افزود: وجود این استخرها در روستاهای محروم هم به تثبیت جمعیت این روستاها کمک می‌کند و هم اینکه راندمان محصولات کشاورزی بالا رفته و تولیدات آنان نیز افزایش می‌یابد چراکه ما معتقدیم عمران و آبادانی روستاها، تولید و اشتغال را رونق می‌بخشد.

وی خاطرنشان کرد: ما دنبال این هستیم روستاهایی که بیش از ۹۰ کیلومتر از مرکز شهرستان دور هستند و این دورافتادگی موجب رسیدن خدمات کمتری به این مناطق می‌شود به آنان کمک‌رسانی کنیم لذا اهداف سپاه زدودن غبار محرومیت از روستاهای دورافتاده است اکثر این روستاها مشکل اصلی که دارند بحث آب هست که تلاش می‌کنیم با همکاری بخشداری‌ها و اداراتی چون جهاد کشاورزی این مسائل را حل کنیم تا مردم روستانشین در مضیقه نباشند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه روستائیان مردمانی زحمت‌کش بوده و درراه انقلاب شهیدان زیادی را تقدیم کرده‌اند اذعان کرد: مردم مناطق روستایی در روزهای سخت و دشوار پشت نظام و انقلاب بوده‌اند و امروز وظیفه ماست تا هر آنچه از دستمان برمی‌آید به مردم این مناطق کمک کنیم تا با آسایش زندگی کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.