منطقه 4

آیرال خبر- شهردار منطقه۴ تبریز از تدارک گل‌کاری‌های وسیع و متنوع در این حوزه خبر داد و افزود: شهرداری منطقه۴ با کاشت انبوه بیش از ۷۰۰ هزار بوته انواع گل بهاره، یکی از زیباترین دوره‌های گل‌کاری را در بهار تبریز، رقم می‌زند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی با اعلام این مطلب اظهار داشت: برنامه‌های امسال شهرداری منطقه۴ در گل‌کاری و درختکاری با تجربه سال‌های قبل و با تکیه بر تولیدات گلخانه‌ای منطقه، پیش‌بینی شده ‌است.

وی تصریح کرد: بر این اساس، کاشت بیش از ۶۰۰هزار بوته انواع بنفشه و ۴۵هزار بوته شب‌بو، گل‌کاری عمده منطقه۴ در فضاهای عمومی، میادین و معابر خواهد بود.

امجدی، ۱۰۰هزار بوته انواع استواسپریوم، گازانیا و رعنازیبا را از دیگر بخش‌های گل‌کاری در سطح حوزه خواند و گفت: نهاده‌های گلخانه‌ای منطقه، از ماه‌ها پیش بر اساس مطالعات علمی، پرورش یافته و نقش محوری در مدیریت هزینه‌های فضای سبز امسال خواهد داشت.

شهردار منطقه۴ تبریز، متذکر شد: علاوه بر تامین نهاده‌های گیاهی، آنچه مهم است، مهندسی گل‌کاری و تامین راهکارهای مطلوب آبیاری است؛ در این خصوص نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده تا گل‌کاری‌های منطقه، در بهترین منظر و با بهره آبی مطلوب، اجرا شوند.

وی همچنین از برنامه ویژه منطقه برای ایام درختکاری خبر داد.

گفتنی است طرح «استقبال از بهار» در فازهای مختلف خدمات، تنظیف و زیباسازی هم‌اکنون در سطح منطقه ۴ در حال اجرا است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.