آیرال خبر- سرهنگ عبدالحسین ایمانی با حکم سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران به عنوان معاون اجتماعی سپاه عاشورا منصوب شد.

‌نخسین معاون اجتماعی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش آیرال خبر، سرهنگ عبدالحسین ایمانی با حفظ سمت در سپاه ناحیه اهر به عنوان اولین معاون اجتماعی سپاه عاشورا معرفی شد.

معاونت اجتماعی با دستور فرمانده‌کل سپاه در سپاه استان‌ها تشکیل یافته و قرارگاه‌های نظیر امر به معروف و نهی از منکر و … که پیش از این مستقل بودند به زیر نظر معاونت اجتماعی درآمدند.

سرهنگ جعفر اسکندری، مسئول روابط عمومی سپاه عاشورا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با تایید تغییرات در معاونت اجتماعی سپاه عاشورا اظهار داشت: با نظر فرمانده سپاه عاشورا سردار خرّم، سرهنگ عبدالحسین ایمانی با حفظ سمت در سپاه ناحیه اهر به عنوان معاون اجتماعی سپاه عاشورا معرفی شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با تودیع فرمانده سپاه اهر به عنوان معاونت اجتماعی سپاه عاشورا، گزینه جایگزینی برای وی در سپاه ناحیه اهر معرفی شده است یا خیر؟ گفت: فعلاً در خصوص انتخاب فرمانده جدید برای سپاه ناحیه اهر گزینه‌ای انتخاب نشده و آقای ایمانی با حفظ سمت در سپاه اهر فعالیت می‌کنند.

با تودیع سرهنگ عبدالحسین ایمانی در معاونت اجتماعی سپاه عاشورا، برخی گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتصاب برخی گزینه‌ها به سمت فرمانده سپاه ناحیه اهر مطرح بوده که مسئول روابط عمومی سپاه عاشورا با رد گزینه‌های مطرح شده در محافل تاکید کرد؛ فعلاً تصمیم قطعی برای تعیین فرمانده سپاه اهر گرفته نشده است، در صورت تصمیم‌گیری نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ سرهنگ عبدالحسین ایمانی با حکم سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان معاون اجتماعی سپاه عاشورا منصوب شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.