جشن انقلابآیرال خبر- پارک های ترافیکی یکی از بهترین محل ها برای آموزش و برجسته کردن مسائل فرهنگی و ترافیکی است و از این رو چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی به همت سازمان ترافیک شهرداری تبریز در یکی از این پارک ها برگزار شد.

اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز امروز در گفتگو با شهریار با اشاره به برپائی جشن انقلاب برای دانش آموزان، گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با مشارکت شهرداری منطقه ۳ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسمی را با حضور جمعی از دانش آموزان و همچنین جمعی از مسئولان شهری تحت عنوان “جشن انقلاب” برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این مراسم معاون آموزش پلیس راهور، مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ و جمعی از مدیران و معاونان سازمان ترافیک و شهرداری منطقه ۳ در محل پارک آموزش ترافیک مشروطه حضور داشتند و طی آن برنامه های متنوعی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین آموزش ترافیک برای دانش آموزان برگزار شد .

آدی بیگ با اشاره به لزوم آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک، عنوان کرد: قصد ما از برگزاری چنین مراسم هایی در پارک های ترافیک، این است که مسائل فرهنگی را بیشتر برجسته کنیم و در این راستا مراسمی با عنوان جشن انقلاب برای دانش آموزان برگزار کردیم.

وی افزود: این دانش آموزان در مقطع راهنمایی قرار دارند که قصد داریم آنها را به عنوان مربی آموزشی در بحث ترافیک تربیت کنیم. این دانش آموزان در مقطع ابتدایی آموزش های لازم را دیده اند و اکنون در مرحله مربیگری آموزش می بینند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.