آیرال خبر- سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: صعود به پلی‌آف در این فصل برای من ارزشمندتر از مقام دوم و سوم در فصل‌های گذشته بود. در واقع تمام تلاشمان را کردیم تا تیم با دست ما به لیگ یک نرود.

به گزارش آیرال خبر، عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در رابطه با شکست تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ که منجر به بازماندن این تیم از صعود به مرحله پلی‌آف شد، اظهار داشت: متأسفانه نتوانستیم امسال به پلی‌آف صعود کنیم و شرمنده هواداران شدیم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که داشتیم و اینکه شاید مسئولان میلی به تیم‌داری نداشتند، بچه‌ها چندین هفته تلاش کردند تا سهمیه‌مان را حفظ کنیم. در صورتی که بازی با پیکان را با برد پشت سر می‌گذاشتیم، در هفته پایانی و دیداری خیلی حساس به مصاف شهرداری گنبد می‌رفتیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به مشکلاتی که این تیم در طول فصل جاری مسابقات داشت، خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال‌های آتی مسئولان حمایت بهتری داشته باشند. با توجه به وضعیتی که وجود داشت، از عملکرد بازیکنان راضی هستم. تیم ما دیر تشکیل‌شده و بودجه‌مان دو میلیارد کاهش یافت.

بناکار ادامه داد: از سوی دیگر ۵ بازیکن اصلی‌مان را نیز در نیم‌فصل از دست دادیم به همین دلیل فکر می‌کنم عملکرد قابل قبولی داشتیم. البته با پیروزی در دیدار مقابل پیکان می‌توانستیم بگوییم بازیکنانمان شاهکار کردند.

وی با اشاره به بلاتکلیفی تیمش در نیم‌فصل نخست مسابقات گفت: بچه‌هایمان تا نیم‌فصل همیشه استرس داشتند که تیم فردا منحل می‌شود یا نه، من هم به عنوان سرمربی نمی‌دانستم شرایط چگونه است. در این میان آقای سلیمانی به عنوان سرپرست سازمان بخشی از مطالبات مالی را پرداخت کرد که توانستیم این تیم را حفظ کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز افزود: خیلی سخت است که تیمی از ابتدای فصل هیچ‌چیز نداشته باشد اما تا آخرین لحظه برای صعود به پلی‌آف امید داشته باشد. صعود به پلی‌آف در این فصل برای من ارزشمندتر از مقام دوم و سوم در فصل‌های گذشته بود.

بناکار در رابطه با اینکه آیا شهرداری تبریز در فصل آتی مسابقات نیز حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: جواب این سؤال را نمی‌دانم و مسئولان باید پاسخ آن را بدهند. در بودجه‌ای که هر ساله بسته می‌شود، برای تیم‌داری هم بودجه‌ای در نظر گرفته بودند اما نمی‌دانم که این بودجه شامل والیبال می‌شود یا خیر. با این حال ما تمام تلاشمان را انجام دادیم. در واقع سعی کردیم تا تیم با دست ما به لیگ یک نرود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.