آدی بیگ

آیرال خبر- ۱۵ خط در شش مرکز معاینه فنی تبریز در روزهای منتهی به پایان سال و ایام نوروز آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

به گزارش آیرال خبر، اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز امروز در گفتگو با شهریار با اشاره به فعالیت مراکز معاینه فنی در روزهای تعطیل، گفت: بر اساس مصوبه کارگروه ستاد مراکز معاینه فنی، این مراکز در تبریز از پانزدهم اسفند ۹۷ تا یازدهم فروردین ۹۸ همه روزه حتی روزهای تعطیل و جمعه به شهروندان خدمات رسانی می کند.

وی ادامه داد: بر این اساس ۱۵ خط معاینه فنی در شش مرکز تبریز در روزهای منتهی به پایان سال و ایام نوروز از ساعت هشت صبح تا هشت شب و در صورت افزایش میزان مراجعه تا ساعت ۱۱ شب آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

آدی بیگ با بیان اینکه مسافران و گردشگران نیز می توانند خودروهای خود را در این مراکز معاینه کنند، گفت: هیچ محدودیتی از بابت مراجعه شهروندان تبریزی و یا مسافران و گردشگرانی که از سایر شهرها به تبریز آمده اند، وجود ندارد و مراکز معاینه فنی یاد شده در تبریز آماده خدمات رسانی به تمامی خودروهای مراجعه کننده است. با این حال هر خودرویی که مشکل فنی داشته و در معاینه رد شود، لازم است پس از تعمیر، برای تائید سلامت خودرو و معاینه فنی بار دیگر به همان مرکز مراجعه کند مگر اینکه ۱۴ روز از رد معاینه فنی گذشته باشد که در این صورت می تواند به مراکز دیگر مراجعه کند.

وی در خصوص مراحل صدور معاینه فنی برای خودروهای گازسوز، عنوان کرد: این خودروها باید توسط متخصصان مراکز معاینه فنی، ابتدا بازرسی چشمی مخازن شوند و چنانچه نیاز به تست باشد، به آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک مراجعه کنند. البته مخازن دارای عمر زیر شش سال نیاز به تست ندارند و می توانند به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به سهولت دریافت برگه معاینه فنی با ثبت نام اینترنتی، عنوان کرد: شهروندان جهت صرفه جویی در زمان و همچنین سهولت در دریافت برگه معاینه فنی، می توانند بصورت آنلاین و اینترنتی نوبت گیری کنند.

تبریز دومین شهر پس از تهران است که در صدور معاینه فنی خودرو به صورت آنلاین نوبت دهی می کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.