امداد خودرو

آیرال خبر- مکان یابی محل های استقرار امداد خودروها و جانمایی مناسب آنها برای پوشش حداکثری نقاط شهری، یکی از اولویت های اساسی ستاد استقبال از عید نوروز است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز، فاضل نادری مدیرعامل این سازمان با برشمردن برنامه های سازمان جهت استقبال از میهمانان و گردشگران نوروزی، گفت: هر سال قبل از شروع سال نو، شهرداری تبریز با اتخاذ تدابیر مناسب و برنامه ریزی های اجرایی، اقدامات ویژه ای در راستای جلب رضایت شهروندان و گردشگران و همچنین امدادرسانی جهت افزایش امنیت خاطر شهروندان انجام می دهد.
وی افزود: هر سال شهر  تبریز شاهد حضور گردشگران و مسافران از اقصی نقاط کشور است و از این رو باید با برنامه ریزی‌های لازم و همچنین بهبود کیفیت ارائه خدمات، روزهای لذت بخشی را برای این عزیزان فراهم کنیم.
 
نادری گفت: مکان یابی محل های استقرار امداد خودروها و جانمایی مناسب آنها برای پوشش حداکثری نقاط شهری یکی از اولویت های امسال ستاد استقبال از عید نوروز است و در حوزه اطلاع رسانی و راهنمایی نیز بروشورهای حاوی اطلاعات ایمنی و محل استقرار امدادخودروها و یدک کش ها در سطح شهر تبریز چاپ و در اختیار مسافران قرار می گیرد.
وی خواستار همکاری تنگاتنگ بین معاونان خدمات شهری مناطق با سازمان جهت ارائه هرچه بهتر خدمات، امدادرسانی، کنترل و نظارت به امور شده و عنوان کرد: در راستای افزایش امنیت خاطر شهروندان، در طول تعطیلات نوروزی حمل اثاثیه منزل نیز تابع مقررات خاص بوده و نیازمند اخذ مجوز از شهرداری تبریز است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.