بانک شهر

آیرال خبر- شهردار تبریز با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در توسعه و تحول بانک‌ها، بر ضرورت برخورد شایسته کارمندان با مراجعان تاکید کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر در جشن ۱۰سالگی بانک شهر ضمن تبریک سالگرد تاسیس بانک شهر به مدیران و کارکنان آن، اظهار کرد: تمام مجموعه‌ها با محوریت قرار دادن منابع و نیروی انسانی می‌توانند شاهد تحولاتی مثبت باشند.

وی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در بانک‌ها از جمله بانک شهر، تشریح کرد: برای خود من هم چندبار پیش آمده که صرفا به‌خاطر برخورد ناشایست کارمندان، حساب خودم را در چند بانک بسته‌ام و این موضوع برای بانک‌ها یک آسیب به شمار می‌آید.

شهردار تبریز اساس بانک‌ها را جذب سرمایه دانست و گفت: نیروی انسانی و کارمندان وظیفه مهم جذب سرمایه را در بانک‌ها بر عهده دارند به همین خاطر باید با داشتن تعصب به مجموعه‌شان رفتار  شایسته‌ای در برخورد با مراجعان نشان بدهند.

وی با اشاره به جایگاه مهم احترام و نوع برخورد در بین مردم آذربایجان، تاکید کرد: نحوه برخورد در بانک‌های این خطه نیز باید خاص‌ و ویژه‌ نسبت به بخش های دیگر کشور باشد.

شهین‌باهر در بخشی از صحبت‌های خود تصریح کرد: احترام به ارباب رجوع نه‌تنها در بانک‌ها بلکه در خود مجموعه شهرداری هم اهمیت زیادی دارد؛ اگر کارمند مشغول در شهرداری بداند که حقوقش از شهروندان و خدماتی که ما به او ارائه می کنیم و در قبال آن هزینه خدمات را می گیریم، تامین می‌شود، حتما برخورد مناسبی از خود بروز می‌دهد.

وی بانک شهر را پشتوانه‌ای خوب برای شهرداری‌های کشور دانست و افزود: بانک‌شهر علاوه‌ بر اینکه قوت قلبی برای شهرداری‌ها در روزهای سخت به شمار می‌آید، می‌تواند در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها یاری‌گر آنها باشد.

شهردار تبریز یادآور شد: از روزی که بنده به عنوان شهردار تبریز انتخاب شده‌ام، از کمک‌های بانک شهر استفاده نکرده‌ و بیش‌تر به پرداخت اقساط گذشته شهرداری پرداخته‌ایم.

وی افزود: وام هایی که در گذشته گرفته شده برای توسعه شهرها استفاده شده است، مثلا هر کیلومتر مترو در سال های قبل با ۱۳۰ میلیارد تومان تمام می شد ولی امروز با ۵۰۰ میلیارد تومان، پس آن وام هایی که در گذشته گرفته شده به سود شهر بوده است.

شهین‌باهر در پایان عنوان کرد: باید این موضوع برای شهروندان تبیین شود که سرمایه‌گذاری در بانک‌شهر به ۳۰۰خدمت شهری تبدیل شده و در اختیار خودشان قرار می‌گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.