شهردار تبریز.jpg

آیرال خبر- شهردار تبریز در جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری تبریز گفت: باید برنامه های نوروزی ما به گونه ای باشد که در نظر میهمانان نوروزی از سال قبل بهتر باشیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری تبریز با بیان اینکه تمام تلاش ما برای این است که اقدامات ما نسبت به سال گذشته بهتر باشد گفت: در سال قبل اقدامات مناسبی برای استقبال از نوروز انجام شد و امیدواریم امسال بهتر از سال قبل از میهمانان نوروزی حمایت کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه تنظیف اساسی شهر باید در اولویت برنامه های استقبال از نوروز باشد اظهار داشت: برند پاک ترین شهر ایران را که در سایه زحمات بسیار بدست آورده ایم را نباید از دست بدهیم.

او تاکید کرد: مشکلات شهروندان در خصوص چاله های موجود در معابر در مدت زمان بای مانده تا نوروز باید مرتفع شود.

شهین باهر ادامه داد: به سازمان عمران دستور داده ام آسفالت مورد نیاز مناطق را تامین کنند تا این مشکل رفع شود، از سال آینده در تمام مناطق آسفالت اساسی خواهیم داشت.

او خطاب به شهرداران مناطق گفت: شهرداران مناطق اکیپ های آسفالت ریزی خود را افزایش دهند تا بتوانیم تا پایان سال مشکلات معابر را حل کنیم.

شهردار تبریز توجه ویژه به وضعیت ظاهری اتوبوس ها و تاکسی را ضروری دانست و گفت: تدبیری اتخاذ شود که تمام تاکسی ها و اتوبوس ها به کارواش فرستاده شوند و مسیر اتوبوس های بی آرتی نیز بهسازی و تعمیرات لازم در آن انجام شود.

شهین باهر با تاکید بر اینکه تمام کارها باید با هماهنگی تمام دستگاه ها صورت پذیرد گفت: در برخی موارد اختلافات ساده بین بخش های شهرداری هم هزینه مازاد بر ما تحمیل می کند و هم موجب ایجاد نارضایتی بین شهروندان می شود.

او با بیان اینکه میهمانان برای ما عزیز هستند اما شهروند تبریز بیش از آنها برای ما عزیزند گفت: امروز وقتی در سطح معابر و مرکز شهر مردم در حال تردد هستند باید تمام آبنماهای ما فعال باشند تا جلوه زیبایی به معابر داده شده و شهروندان ما از آن لذت ببرند.

شهردار تبریز با بیان اینکه در روز اول فروردین شهرداران در مبادی ورودی شهر حضور بابند گفت: حضور شهرداران و مدیران شهری در این ورودی ها باعث می شود تا میهمانان خاطره خوشی از تبریز با خود به همراه ببرند.

شهین باهر در بخش دیگری از سخنانش به نصب المان های نوروزی در شهر اشاره کرد و گفت: تعدد این المان ها با کیفیت کم حرکت درستی نیست، با کاهش و افزایش کیفیت المان ها که نمادهای تبریز را داشته باشند به طوری که میهمانان ما با آنها عکس یادگاری بگیرند بسیار ارزشمند است.

او با اشاره به اینکه تبریز پایتخت تشیع جهان اسلام است گفت: انتظار مردم از تبریز این است که حداقل در معابرعمومی شهر صدای اذان به گوش برسد، در این شهر نماز جماعت در سه وقت صبح و ظهر و مغرب برگزار شود.

شهردار تبریز با تقدیر از اقدام اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در نصب بنرهایی با مضامین اخلاقی و دینی در سطح شهر گفتک تمام بیلبوردهای تبلیغاتی شهر در طول مدت ایام نوروز باید با این نوع آگهی ها پر شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.