گلخانه

آیرال خبر- در آستانه فرا رسیدن سال ۹۸، به همت شهرداری منطقه ۷ تبریز ظرفیت تولیدات پیش بهاره گلخانه های محدوده این منطقه تکمیل و تمامی نشاء های لازم جهت کاشت بهاره در گلخانه های شهرداری منطقه ۷ تولید شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی، با اعلام این خبر گفت: به منظور استقبال از فصل بهار و با هدف ایجاد چشم اندازی زیبا و دلنشین و طراوت بخشیدن به محیط شهری و همچنین شروع کاشت بهاره، شاهد تکمیل ظرفیت گلخانه های منطقه با تولیدات پیش بهاره و خودکفایی در تولید نشاء های مورد نیاز هستیم.
وی تصریح کرد: این امر ضمن ایجاد خودکفایی و صرفه جویی در هزینه های منطقه باعث ایجاد فضاهای دل انگیز و زیبا در این حوزه می شود.
شهردار منطقه ۷ افزود: ۳۰۰ هزار نشاء گل های گازانیا، رعنا زیبا، میمونی، استریوم، کوکب، نازی صورتی و … از جمله تولیدات گلخانه های این شهرداری به شمار می آید.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط جوی منطقه که در یک محیط صنعتی واقع شده است نشاء های تولید شده متناسب با شرایط  موجود بوده و همزمان با فرا رسیدن فصل بهار عملیات کاشت گل های فصلی در سطح منطقه بزودی آغاز می شود. کاشت این گل ها در طرح های مختلف در فضاهای گوناگون انجام می گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.