بلوار دفاع

آیرال خبر- دبیر شورای نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی تبریز از نامگذاری بلوار در دست احداث شهرداری منطقه ۳ تبریز واقع در شهرک سفیر امید از انتهای بلوار نیایش یا میدان فاطمیه در جاده نفت به نام “بلوار دفاع” خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز، سعید حاجی‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: شورای نامگذاری شهرداری تبریز در جلسه اخیر خود، بلوار در دست احداث شهرداری منطقه ۳ تبریز واقع در شهرک سفیر امید از انتهای بلوار نیایش یا میدان فاطمیه در جاده نفت را به نام “بلوار دفاع” نامگذاری کرد.

حاجی‌زاده افزود: مزین شدن این مسیر به کلمه  دفاع، قدمی کوچک در راستای ارج نهادن به ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: همچنین پیرو مصوبه شورای نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز مقرر شد تابلوهای ترافیکی در این بلوار از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز برای ایمن سازی مسیر و جلوگیری از تصادفات احتمالی و راهنمایی هر چه بیشتر رانندگان وسایل نقلیه برای مسیرهای انشعابی، نصب شود.

گفتنی است، عملیات عمرانی اصلاح هندسی انتهای خیابان ۱۵ خرداد در زیرگذر خرمشهر بلوار دفاع، به عنوان آخرین قطعه کمربندی میانی است که با این اصلاح هندسی، آخرین قطعه کمربندی میانی نیز تکمیل شده و این مسیر به عنوان تسهیل کننده ترافیک غرب به شرق و بالعکس در جنوب شهر تبریز عمل می کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.