امید شهرداری

آیرال خبر- سه بازیکن تیم امید شهرداری تبریز به جمع نفرات تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه اضافه شدند تا این تیم را در ادامه مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور همراهی کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، با تصمیم حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز سه بازیکن بومی رده سنی امید این باشگاه به نام های آرین سالک جباری، امیر تقی پور و محمد عاشقی به عنوان سهمیه فیفا به لیست بازیکنان بزرگسالان اضافه شدند.

با این اقدام کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان شهرداری تبریز یک بار دیگر نشان داد که در کنار تلاش برای حفظ تنها سهمیه استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور، نگاهی جدی به استفاده از بازیکنان جوان و بومی دارد که نمونه آن نیز تا به اینجای مسابقات، بازی دادن به چند بازیکن زیر ۲۰ سال بوده است.

در شرایطی نام تیم فوتبال شهرداری تبریز به عنوان بومی ترین تیم لیگ دسته یک کشور، در بین معدود تیمهای جوانگرا قرار گرفته است که اکثر تیم ها با مبالغ کلان، اقدام به عقد قرارداد با بازیکنان پا به سن گذاشته می کنند و چیزی جز هزینه روی دست باشگاه نمی گذارند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، با کسب ۲۴ امتیاز از ۲۴ بازی در رده دوازدهم مسابقات قرار دارد. این تیم در آخرین بازی خود توانست تیم پرمهره بادران تهران را در خانه حریف متوقف کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.