نیکوزیستی

آیرال خبر- عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: برگزاری جلسات آموزشی ادواری سلامت جسمی و روحی کارکنان شهرداری تبریز با رویکرد نیک زیستی به افزایش میزان بهره وری و خلاقیت کارکنان شهرداری تبریز منجر می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، سعید نیکوخصلت در حاشیه برگزاری جلسات آموزشی ادواری دفتر نوسازی و تحول اداری  با تاکید بر ضرورت بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی برای افزایش سلامت جسمی و روحی کارکنان شهرداری تبریز، افزود: خوشبختانه شهرداری پیگیر موارد آموزشی و توانمند سازی کارکنان خود است.

وی اظهار کرد: در این جلسات شیوه زندگی یا سبک زیستن که منعکس‌کننده گرایش‌ها و ارزش‌های یک فرد یا گروه است، آموزش داده می شود.

نیکو خصلت تصریح کرد: عادت ها، نگرش‌ها، سلیقه‌ ها، معیارهای اخلاقی، سطح اقتصادی که با هم طرز زندگی کردن فرد یا گروهی را می‌سازند سر فصل آموزشی جلسات آموزشی ادواری سلامت جسمی و روحی کارکنان شهرداری تبریز است تا بتوان روحیه اجرای کارگروهی را میان کارکنان تقویت کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: قصد داریم با بهره گیری از مربیان سبک های نوین زندگی در این جلسات ادواری میزان خلاقیت مدیران و کارکنان شهرداری تبریز را افزایش دهیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.