تیم فوتبال

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز با انگیزه کسب امتیاز از خانه تیم بادران تهران به مصاف این تیم می رود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور امروز شنبه با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود که در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز در خانه تیم بادران تهران صف آرایی می کند.

شهرداری تبریز که برای دومین هفته متوالی باید در بیرون از خانه به میدان برود، این بار می خواهد با کسب امتیاز به تبریز بازگردد. شاگردان حیدر جعفری در بازی هفته قبل خود در انزلی می توانستند حداقل یک امتیاز کسب کنند اما از دست رفتن موقعیت های این تیم و غافلگیری در ضدحملات موجب شد تا نتیجه به نفع میزبان ثبت شود.

امروز اما تیم شهرداری تبریز در حالی به دیدار تیم بادران می رود که این تیم تهرانی هفته قبل توانست در یک بازی سخت برابر تیم مدعی سرخپوشان پاکدشت به پیروزی برسد. بادرانی ها از سه بازی اخیر خود صاحب دو پیروزی و یک شکست شده اند و اکنون با ۳۱ امتیاز در رده هشتم هستند. شاگردان فرهاد کاظمی اگرچه با منطقه صعود به لیگ برتر ۱۲ امتیاز فاصله دارند اما با این حال آنها دو بازی کمتر از تیم دوم جدول انجام داده اند و از طرفی یکی از خطرناک ترین تیم های حال حاضر لیگ یک به شمار می آیند. این در شرایطی است که شهرداری تبریز نیز با ۲۳ امتیاز از ۲۳ بازی در رده سیزدهم قرار دارد و می تواند با یک تساوی هم جایگاه دوازدهمی خود را از نود ارومیه پس بگیرد.

تیم شهرداری تبریز در غیاب دانا نقشبندی مهاجم جوان خود برابر تیم بادران بازی می کند و البته محمدرضا زینال خیری و محمد صادقی نیز آسیب دیدگی جزئی دارند اما به نظر نمی رسد جزو غایبان شهرداری برای بازی امروز باشند.

دیدار تیم های بادران تهران و شهرداری تبریز از چارچوب بازی های هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک باشگاه های کشور از ساعت ۱۵ امروز شنبه ۲۵ اسفند در تهران برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.