موحدنیا.jpg

آیرال خبر- معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز در این جلسه بر اهمیت انتقال تجارب برنامه ریزی و فرآیند اجرای سیاست کلان شهری میان شهرداری ها تاکید کرد و گفت: هزینه های اجرایی پروژه های مختلف شهرداری با انتقال تجارب موفق کاهش می یابد و شهرداری تبریز آماده است تجارب خود را در اختیار شهرداری ارومیه نیز قرار دهد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، مرتضی موحد نیا در اولین جلسه مشترک خود با مسئولین معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه افزود: برنامه ریزی دقیق بر اساس شرایط موجود نقطه عطف تحقق اهداف شهرداری است و ما در برنامه ۵ ساله خود تمام مولفه ها را در نظر گرفته ایم.

وی تصریح کرد: سیاست های کلان شهری طی دو سال اخیر ابعاد تازه ای به خود گرفته و بر اساس اجرای پروژه های های زیرساختی و انسان محور بودن این پروژه تدوین شده است‌.

موحد نیا تصریح کرد: احیای باغ شهر تبریز و احداث پارک های چند منظوره در سال ۹۷ یکی از سر فصل های برنامه ۵ ساله تبریز است و طبق برنامه ریزی بر سرانه فضای سبز تبریز تا پایان سال آینده افزوده می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.