منطقه 1

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز از آغاز اجرای طرح اصلاح هندسی میدان بهارستان ولیعصر، شفیع زاده و میدان ولی امر خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رامین نصرالله پور در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه میدان ولی امر یکی از مسیرهای اصلی در بحث ترافیکی شهر و حلقه اتصالی اتوبان پاسداران از شمال به جنوب و مرکز شهر است، مشاهده می شود که ترافیک ایجاد شده به مرور زمان شدت می‌یافت که طرح اصلاح هندسی آن توسط کارشناسان ترافیک در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده این طرح مجوز اصلاح دریافت کرد و بلافاصله در جهت اجرای آن اقدامات عمرانی را آغاز کردیم.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱ تبریز یادآور شد: با اجرای طرح اصلاح این میدان شاهد روان سازی تردد و عدم ترافیک در این مسیر می شویم.

وی همچنین از اجرای طرح اصلاح هندسی میدان بهارستان ولیعصر (عج) خبر داد.

وی گفت: طرح های ترافیکی شهر به واسطه تعدد خودروها که هر روز شاهد آن هستیم نیاز به تغییراتی دارد تا در روان سازی مسیرها نقش اساسی ایفا کند، لذا در خصوص بررسی وضعیت مسیر مذکور، کارشناسان مربوطه طرح اصلاح هندسی آن را در دستور کار قرار داده و مقرر شد اقدامات اساسی و ویژه ای در این مورد انجام پذیرد.

وی افزود: مسیر میدان بهارستان به واسطه قرار گرفتن در یکی از پر تردد ترین خیابان های ولیعصر (عج) شاهد ترافیک و تجمع خودروها بوده که پس از آغاز و اجرای طرح اصلاح آن قطعاً شاهد روان سازی و کاهش تصادفات در این مسیر خواهیم بود.

وی همچنین از ادامه عملیات اصلاح هندسی شفیع زاده خبر داد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.