حمیدی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اعلام کرد: ابلاغ شیوه نامه اجرایی برنامه‌های حوزه معاونت اجتماعی، فرهنگی، هنری گردشگری شهرداری تبریز در راستای تحقق اسناد بالادستی و سند چشم انداز است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی در جلسه مدیران فرهنگی طی سخنانی بر اهمیت برنامه ریزی و اقدامات این معاونت در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری، آموزش شهروندی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی اشاره و بر مطالعه دقیق برای جامعه ی شهروندی با شرایط و رویکرد متفاوت تاکید کرد.

حمیدی با حساس توصیف کردن فعالیت در حوزه فرهنگی، احیای هویت دینی در جامعه و زنده نگه داشتن و تبیین اندیشه های دینی، فرهنگی و نیز تدوین راهکارهای عملی در جهت تحقق  بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را از وظایف مدیران و فعالان در این حوزه از شهرداری تبریز عنوان کرد.

وی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه اجرایی برنامه‌های حوزه معاونت اجتماعی، فرهنگی، هنری گردشگری شهرداری تبریز  در راستای تحقق اسناد بالادستی و سند چشم انداز گفت: این شیوه نامه شامل طرح‌های آموزش شهروندی، آسیب شناسی محلات، توجه ویژه به هویت ملی و محلی شهروندان و مخاطبان، ترویج سبک زندگی ایرانی –اسلامی مطابق بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، افزایش نشاط اجتماعی، توانمند سازی شهروندان، رصد کیفیت زندگی و ترویج اخلاق شهروندی است  که به پیوست تقویم اجرایی مناسبت‌های ملی و مذهبی به همه مناطق و سازمانهای شهرداری ابلاغ شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: ارتقاء سلامت شهروندی و ورزش همگانی، توسعه اخلاق شهروندی، حمایت از تولیدات ملی و صنایع دستی، توسعه فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی در سطح محلات تبریز از رویکردهای اساسی در اجرای  همه طرحهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سال جاری قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه برای دستیابی به توسعه پایدار  مبتنی بر رویکرد فرهنگی و اجتماعی، ابتدا باید برای گذر شهرداری تبریز از نهادی خدماتی به نهادی اجتماعی قدم برداشت افزود: تحقق این امر مهم مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و سیاستگذاری صحیح  در این حوزه است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.