بیمه

در جلسه مشترک معاون مالی و اقتصادی شهرداری تبریز و مدیر کل تامین اجتماعی استان، تعاملات فی ما بین و ماموریت های راهبردی شهرداری تبریز و سازمان تامین اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مظفر سلیمانی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تبریز، در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از تعاملات و همکاری های نزدیک دو سازمان مردمی شهرداری و تامین اجتماعی در جهت خدمت رسانی بهینه و مطلوب به همکاران، به اجرای دقیق قوانین مصوب و تفاهم نامه های فی مابین شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد.

وی پرداخت به موقع حقوق کارگران و کارمندان شهرداری را امری مهم تلقی کرد و به عزم جدی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تبریز مبنی بر پرداخت به موقع کسورات قانونی (حق بیمه و مالیات) از سوی شهرداری های مناطق و سازمانها در زمینه ارتقاء خدمات سازمان تامین اجتماعی در سطوح مختلف اشاره کرد.

معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری تبریز در پایان از توجه و اهتمام ویژه مدیر کل تامین اجتماعی در امر خدمات رسانی و پیشگام بودن در برگزاری جلسات بمنظور رفع مشکلات بیمه ای پرسنل شهرداری تبریز، قدردانی کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.