افتتاح پارک آنالار

عضو شورای شهر تبریز گفت: معضل حاشیه نشینی با برنامه‌ریزی و همکاری نهادهای مختلف در بلند مدت قابل حل است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فریدون بابایی اقدم در مراسم افتتاح پارک بانوان آنالار باغی و ۹ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرداری منطقه ۱۰ با تبریک روز معلم و کارگر گفت: به مناسبت این دو روز علاوه بر تخفیف های فصلی پرداخت عوارض برای معلمان ۱۰ درصد تخفیف بیشتر در نظر گرفته شده است.

او افزود: به مناسبت روز کارگر تصمیم گرفته شد که موضوع مشاغل سخت و زیان آور در پرداختی کارگران اعمال شود.

این عضو شورای شهر تبریز با اشاره به ویژه بودن بافت منطقه ۱۰ تبریز اظهار داشت: این منطقه از حاشیه نشین تا بافت بسیار فرسوده دارد که نیازمند برنامه ریزی دقیق است.

بابایی اقدم با اشاره به اتفاقات رخ داده در منطقه بهشتی ادامه داد: تعداد زیادی از این نوع خانه‌ها در منطقه ۱۰ وجود دارد که اگر برای آنها مشکلی ایجاد شود حتی در اسکان موقت مشکل پیدا خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه موضوع پارک و پروژه‌های خدماتی بسیار مهم است افزود: موضوع مسکن و میزان تاب آوری شهر در برابر اتفاقاتی مثل زلزله باید در برنامه ریزی‌ها دیده شود.

او تعداد خانه های مشکل دار شهر تبریز را متجاوز از ۲۰۰ هزار خانه دانست و خاطرنشان کرد: اگر به این موضوع فکر کنیم نمی توانیم آرام و قرار داشته باشیم.

بابایی اقدم ادامه داد: بسیاری از مشکلات موجود به دست شهرداری قابل حل نیست و اراده لازم باید در دولت وجود داشته باشد.

این عضو شورای شهر تبریز گفت: مطرح کردن این موضوع کار تبلیغاتی نیست، یک مشکل اساسی و جدی است، وقتی خسارت سیل در کشور ۳۵۰ هزار میلیارد اعلام می‌شود باید نگران وضعیت شهر باشیم و جلوی وقوع چنین خسارتی را بگیریم.

او در بخش دیگری از سخنانش از اقدامات شهردار منطقه ۱۰ برای استفاده منابع دولتی در منطقه تقدیر کرد و افزود: امیدوارم دیگر مدیران شهری نیز از این منابع بتوانند استفاده کنند.

بابایی اقدم در پایان با اشاره به اهمیت پارک‌ها و خدمات محله‌ای گفت: مجموعه این اقدامات می‌تواند به افزایش رضایتمندی بین شهروندان منجر شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.