آسفالت منطقه 4

شهردار منطقه۴ تبریز از توزیع ۲۸۵۰ تن آسفالت در سال جدید خبر داد و افزود: ارتقا کیفیت و ماندگاری آسفالت به همراه توزیع متوازن در سطح محلات و مسیرهای منطقه، دو محور عمده در طرح‌های آسفالت‌ریزی است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی در جلسه کمیته فنی منطقه ۴ تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به تاکیدات شهردار تبریز، با مساعد شدن وضعیت آب‌وهوا، طرح‌های آسفالت‌ریزی منطقه آغاز شده است.

وی سال جدید را دوره تحول در طرح‌های روسازی مسیرهای منطقه خواند و گفت: آسفالت‌ریزی مسیرها و شریان‌های درجه یک، امسال در قالب طرح‌های عمرانی مهم منطقه پیش‌بینی شده ‌است؛ بنابراین باید سعی کنیم از این فرصت عمرانی، به خوبی بهره گرفته و آسفالت پایدار و مرغوب را در سطح منطقه شاهد باشیم.

شهردار منطقه۴ تبریز اضافه کرد: در کنار آسفالت‌ریزی‌های اساسی، طرح‌های لکه‌گیری‌ را در قالب خدمات محله‌ای در سطح محلات و معابر فرعی ادامه خواهیم داد که هدف کلی از آن، بهسازی معابر عمومی است.

امجدی تاکید کرد: رعایت اصول فنی از ضرورت‌هایی است که باید در دستور کار عوامل اجرایی باشد.

وی متذکر شد: عوامل نظارتی، ضامن کیفیت هستند و موظف‌اند صفر تا صد آسفالت‌ریزی را در چارچوب ضوابط، از پیمان‌کار تحویل بگیرند.

شهردار منطقه۴ تبریز با اشاره به اینکه مطالعات فنی و گزارش‌های مردمی، اولویت‌های اصلی آسفالت منطقه را مشخص کرده‌ است، گفت: باید در چارچوب همین اولویت‌ها، تمام تلاش خود را برای تامین رضایت عمومی به کار گیریم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.