تراکتورسازی در حالی ۳ بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذشته است که پیش از این تنها در لیگ هفدهم و سیزدهم ۳ شکست متوالی تجربه کرده بود.

هت‌تریک لیکنز در شکست با تراکتورسازی؛ سومین تجربه سرخپوشان تبریزی در 3 شکست متوالی

به گزارش آیرال خبر، تیم فوتبال تراکتورسازی در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفته و با نتیجه ۲ بر صفر مقابل میزبان خود تن به شکست داد.

تراکتورسازی با این شکست عملاً شانسی برای قهرمانی ندارد اما شاگردان لیکنز می‌توانند با بهبود عملکرد خود در ۳ دیدار باقی‌مانده از لیگ، به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشند.

سرخپوشان تبریزی در حالی مقابل شاگردان علیرضا منصوریان تن به شکست دادند که جرج لیکنز با این تیم در شکست هت‌تریک کرد. علی‌رغم روند خوب تراکتورسازی با جرج لیکنز در نیم‌فصل دوم، نتایج این تیم در ۳ هفته اخیر موجب نارضایتی هواداران این تیم شده است.

نکته قابل توجه در این میان، تجربه ۳ شکست متوالی توسط تراکتورسازی در لیگ هجدهم است. پیش از این تراکتورسازی تنها یک بار در ۳ هفته نخست لیگ هفدهم و یک بار در لیگ سیزدهم ۳ شکست متوالی مقابل نفت تهران، راه‌آهن و فولاد خوزستان در هفته‌های بیست و ششم تا بیست و هشتم تجربه کرده بود.

تراکتورسازی در لیگ هفدهم در حالی ۳ شکست متوالی تحمل کرد که با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه شده بود و شرایط خوبی تجربه نمی‌کرد. در لیگ سیزدهم نیز این تیم قدرت قابل توجهی نداشت اما شکست‌های اخیر تراکتورسازی بیشتر به خاطر حواشی ایجاد شده پس از شکست مقابل سپیدرود رشت است.

بدین ترتیب تراکتورسازی در هفته‌های اخیر عملکردی از خود نشان داده که پیش از این کم سابقه بوده است. علاوه بر این، لیکنز که بهترین عملکرد را میان سرمربیان تراکتورسازی در لیگ هجدهم داشت، بیشترین شکست را نیز تجربه کرده است. محمد تقوی و جان توشاک نیز هر کدام یک بار در مسابقات لیگ برتر شکست با تراکتورسازی را تجربه کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.