فاضل نادری

نزدیک به هشت هزار خودروی باری سبک و سنگین دارای پروانه زیر نظر سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز با التزام به رعایت موارد ایمنی فعالیت می کنند.

به گزارش آیرال خبر، فاضل نادری مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام مطلب فوق، گفت: موضوع ایمنی در حمل بار یکی از اولویت های مهم سازمان است و در این راستا تمام خودروهای باری سبک و سنگین با نظارت مستقیم گشت های سازمان و همچنین پلیس راهور، ملزم به رعایت موارد ایمنی هستند.

وی ادامه داد: حدود هشت هزار وانت، کامیون، کامیونت، خودروهای خدماتی شهرداری، خودروهای تمام شرکت های تولید و پخش، امداد خودرو، یدک کش ها، خودروهای حمل بار و اثاثیه منزل، توزیع دارو و … که دارای پروانه هستند، زیر نظر سازمان مدیریت حمل بار شهرداری تبریز فعالیت می کنند.

نادری عنوان کرد: همه این خودروها توسط گشت های نظارتی سازمان مدیریت حمل بار شهرداری تبریز و پلیس راهور نظارت می شوند و در صورت بروز تخلف از سوی رانندگان این خودروها بخصوص از بعد ایمنی، به سازمان حمل بار معرفی شده و پس از توجیح، اجازه فعالیت دوباره به آنها داده می شود.

وی در خصوص برنامه های سازمان مدیریت حمل بار در روز ایمنی در حمل و نقل، گفت: روز ۱۱ اردیبهشت همزمان با هفته ایمنی در حمل و نقل، با همکاری مرکز سلامت شهرداری تبریز همایشی با حضور رانندگان خودروهای باری ناوگان حمل و نقل باری و خانواده های آنها در محل سازمان مدیریت حمل بار شهرداری تبریز برگزار و خدمات پزشکی به آنها ارائه می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار شهرداری تبریز، عنوان کرد: در این همایش در نظر داریم تا با پخش بروشورها و فیلم های آموزشی، اصول ایمنی در حمل بار را به رانندگان و شهروندان یادآوری کنیم.

وی یادآور شد: ما در رابطه با موضوع ایمنی در حمل و نقل بخصوص حمل بار، آماده همکاری با سازمان های مردم نهاد هستیم تا با آموزش بیشتر و رعایت اصول بیش از پیش ایمنی در بین شهروندان مخاطرات حمل و نقل را کاهش دهیم.

گفتنی است هفتم اردیبهشت به عنوان روز ملی ایمنی در حمل و نقل نامگذاری شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.