دیدار تیم های فوتبال شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر

تیم فوتبال شهرداری تبریز برای بقا در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور باید در مصاف خانگی با تیم گل ریحان البرز صاحب امتیاز شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور به هفته های حساس خود رسیده و بالا و پایین جدول رقابت سخت و نزدیکی بین تیم ها وجود دارد. این پیکارها اکنون به هفته سی و سوم و ماقبل پایانی خود رسیده و قرار است در یکی از بازی های مهم و سرنوشت ساز هفته، شهرداری تبریز و گل ریحان البرز به عنوان دو تیم از پایین و بالای جدول در تبریز به مصاف هم بروند.

این دیدار برای هر دو تیم دارای اهمیت و ارزش زیادی است، مصافی که می تواند ضامن حفظ تنها سهمیه استان آذربایجان شرقی در رقابت های لیگ دسته یک کشور باشد و از طرفی می تواند تیم گل ریحان را در ردیف تیم های صعود کننده قرار دهد.

هم اکنون تیم شهرداری تبریز با ۲۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم کارون اروند خرمشهر، رتبه چهاردهم جدول را در اختیار دارد و تیم شهرداری ماهشهر با سه امتیاز کمتر از دو تیم مذکور، فانوس جدول لیگ را به دست گرفته است. با این شرایط، هم اکنون درصد سقوط تیم شهرداری ماهشهر بیشتر از دو تیم دیگر است و این احتمال در شرایطی شدت بیشتری به خود می گیرد که ماهشهری ها باید فردا به دیدار تیم در آستانه صعود گل گهر سیرجان بروند. دیداری که وینگو و هواداران سیرجانی را برای یک جشن بزرگ آماده کرده است و همین انگیزه بالای تیم صدرنشین موجب می شود تا شهرداری ماهشهر از شانس کمتری برای کسب امتیاز از دیدار با گل گهر برخوردار باشد.

بازی حساس و سخت ماهشهر در سیرجان، تا حدود زیادی دو تیم شهرداری تبریز و کارون اروند خرمشهر را برای کسب امتیاز و بقا در لیگ دسته اول امیدوار کرده است و بر این اساس چنانچه گل گهر با شکست شهرداری ماهشهر صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد، در این صورت شهرداری تبریز حتی با یک تساوی خانگی برابر گل ریحان نیز می تواند سهمیه لیگ یکی آذربایجان شرقی در لیگ یک را حفظ کند و کارون اروند خرمشهر نیز می تواند با حداقل امتیاز مصاف خانگی برابر قشقایی شیراز در لیگ یک باقی بماند.

در سوی مقابل اما تیم گل ریحان البرز به عنوان سومین شانس لیگ برتری شدن، هم اکنون با ۴۸ امتیاز پائین تر از تیم های گل گهر ۵۲ امتیازی و شاهین شهرداری بوشهر ۵۱ امتیازی در رتبه سوم ایستاده و آخرین شانس های خود را در دیدار با شهرداری تبریز جستجو می کند. البته سوغات سه امتیازی تبریز هم صعود گل ریحانی ها را مسجل نمی کند و آنها باید نیم نگاهی به بازی های گل گهر و شاهین بوشهر نیز داشته باشند. با این حال می توان پیش بینی کرد که گل ریحان در بازی با شهرداری تبریز بازی انتحاری انجام دهد و تمام توان خود را برای کسب پیروزی در تبریز به کار بگیرد اما انگیزه و آمادگی روحی روانی شاگردان حیدر جعفری مانع بزرگی برای تیم تحت هدایت فنی مجتبی حسینی است و از طرفی هواداران فوتبال تبریز که در بازی دو هفته قبل برابر شهرداری ماهشهر سنگ تمام گذاشتند، در بازی فردا نیز از تنها تیم بومی فوتبال شهر خود حمایت می کنند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز با تمام مشکلات و موانع پیش روی خود، با نفراتی صد درصد بومی از کادرفنی تا بازیکنان، اکنون در آستانه اتفاقی خوب و پایانی خوش قرار دارد و شاید “گل ریحان” تیمی باشد که سرانجام نوبت چیدن گل در کارزار سخت و فصل طاقت فرسای لیگ یک را به جوانان فوتبالیست تبریز بدهد.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و گل ریحان البرز از چارچوب بازی های هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت ۱۷ فردا سه شنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.