alborz (4).jpg

آیرال خبر- شهردار منطقه ۲ تبریز از لایروبی بیش از ۱۲ هزار متر از کانالهای سطح حوزه شهرداری منطقه دو تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات منطقه ۲؛ باقر خوشنواز گفت: به منظور پیشگیری از وقوع احتمالی سیل و همچنین ارتقای سطح سلامت شهر و رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت انهار روباز، رو بسته و حوضچه‌ها و تله‌های زباله گیر، طرح فوریتی پاکسازی و شستشوی کلیه نهرها و مسیل ها در سطح منطقه  از نخستین ساعات بارش‌ها آغاز شد.
وی ادامه داد: در این زمینه کانالهای ملاصدرا، جاده باسمنج، مهرانه رود، ۳۵ متری سینا، یاغچیان، سبلان و… در سطح منطقه نظافت، شستشو و لایروبی شد.
خوشنواز تصریح کرد: در پاکسازی و لایروبی این مسیل ها از سه دستگاه بیل مکانیکی، سه دستگاه بابکت، دو دستگاه لودر و ۱۱ دستگاه کمپرسی استفاده شده و هفت هزار پانصد متر مکعب لجن از سطح این کانالها استخراج شده است.
وی در بخش دیگر توضیحات خود گفت: همچنین لایروبی کلیه جوبهای سر پوشیده و رو باز در سطح حوزه شهرداری منطقه دو تبریز به طول ۱۲ هزار متر از جمله دیگر اقدامات این منطقه برای پیشگیری از وقوع سیل احتمالی بشمار می رود.
خوشنواز تعبیه بیش از نهصد کیسه شن در مسیرهای مختلف سطح حوزه شهرداری منطقه دو، آماده سازی نیوجرسی در مسیرهای ورودی و خروجی اتوبان شهید کسائی را نیز از اقدامات این منطقه در این زمینه معرفی کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.