مناطق

طرح ویژه پاکسازی محلات در ماه مبارک رمضان توسط معاونت حوزه خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۱ تبریز در حال اجرا است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در ادامه مروری داریم به سایر اخبار مناطق دهگانه شهرداری تبریز:

منطقه ۱:

طرح ویژه پاکسازی محلات در ماه مبارک رمضان توسط معاونت حوزه خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۱ تبریز در حال اجرا است.

ورودی کوچه اقبال در خیابان سعدی ولیعصر نیز توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱ تبریز مرمت و بهسازی شد.

منطقه ۲:

پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت یک باب نمازخانه و سرویس بهداشتی در پارک عباس میرزا به ۶۵ درصد رسید.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال کلید خورده و هم اکنون در مرحله ی کاشیکاری و تکمیل نازک کاری است.

پروژه ساخت نمازخانه و سرویس بهداشتی در پارک عباس میرزا که به منظور استفاده عمومی و رفاه حال شهروندان صورت گرفته است طی دو ماه آینده به اتمام می رسد.

مساحت این نمازخانه ۷۵ متر مربع با چهار چشمه سرویس بهداشتی و وضوخانه و مساحت سرویس بهداشتی ۶٠ مترمربع با ١١ چشمه سرویس ویک تی شوی خانه است.

گفتنی است پارک عباس میرزا در اتوبان شهید کسایی و در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه دو قرار دارد.

منطقه ۳:

آسفالت ریزی کوچه قناری و زیرسازی کوچه عرفان شروع شد.

آسفالت ریزی کوچه قناری واقع در تقاطع شریعتی و پاستور جدید بعد از عملیات های زیرسازی و زیرسازی کوچه های گلشن ۱۶ و ۱۷ کوی عرفان شهرک شهید تجلائی توسط نیروهای معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز شروع شد.

نیروهای معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه در ادامه عملیات های عمرانی در سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه زیرسازی و آسفالت ریزی اساسی دو مسیر را شروع کردند.

منطقه ۴:

نشست حلقه صالحین به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط پایگاه مقاومت امام سجاد(ع) برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه۴ تبریز، نشست حلقه صالحین پایگاه امام سجاد(ع) با حضور جمعی از بسیجیان به‌مناسبت حلول ماه مبارک رمضان در حسینیه منطقه برگزار شد.

در این نشست انبارته بیان داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای ترویج مکارم اخلاقی و ارزش‌های اسلامی است تا در پرتو معنویت موجود در ماه ضیافت الهی، جامعه به سمت رسیدن به کمال انسانی حرکت کند.

وی با بیان اینکه روزه گرفتن در ماه رمضان زمینه‌ساز رعایت حقوق شهروندی است، تصریح کرد: روزه‌داری کمک می‌کند تا فرهنگ سازی بیشتری برای رعایت حقوق شهروندان صورت پذیرد.

منطقه ۵:

سرپرست جدید فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۵ تبریز منصوب شد.

با حضور معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز ، شهردار ، معاونین و مدیران منطقه ۵ تبریز سرپرست جدید فرهنگی واجتماعی این منطقه منصوب شد.

محمدرضا اکبری به عنوان سرپرست جدید فرهنگی و اجتماعی منطقه ۵ تبریز منصوب شد.

منطقه۶:

آسفالت ریزی و زیرسازی معابر روستای آناخاتون توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز انجام می شود.

به دستور سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ آسفالت ریزی و زیرسازی مسیر راه مدرسه در روستای آناخاتون با تلاش همکاران فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال اجراست.

این پروژه به تناژ تقریبی ۵۰۰ تن در ادامه نهضت آسفالت در غرب تبریز در سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ در حال اجراست.

این پروژه به منظور خدمات رسانی بیشتر و در راستای توسعه روستاهای الحاقی غرب تبریز در سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ انجام می شود.

همچنین عملیات آسفالت و لکه گیری در کوی صنعتی اطلس توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز در حال انجام است.

منطقه۷ :

همزمان با ماه مبارک رمضان توسط مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۷ تبریز محفل جزء خوانی قرآن کریم در محل بوستان بزرگ قرآن این شهرداری برگزار شد.

:منطقه۸

شهردار منطقه ۸ تبریز از رفع خطر ملک واقع در کوچه شرکت (سنگگ پزی سابق ) خبر داد.

رضا پاک نهاد ضمن اعلام خبر فوق افزود: یکی از مسیرهای در معرض خطر منطقه ۸، ساختمان سنگک پزی واقع در ابتدای کوچه شرکت بود که به منظور رفع خطر احتمالی این بنا، عملیات تخریب و آوار برداری سنگک پزی انجام پذیرفته و این مسیر رفع خطر شد.

پاک نهاد افزود: با توجه به در معرض تخریب بودن ملک مذکور و اعتراض شهروندان به خاطر ایجاد خطر این مغازه برای عابرین و ساکنین محله، منطقه هشت شهرداری عملیات تخریب و آواربرداری را سریعا آغاز نموده و بصورت شبانه این ملک را رفع خطر کرد.

منطقه۹:

نشست هفتگی بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگ پل خلعت پوشان، با حضور قائم مقام معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیر کل دفتر فنی، شهردار منطقه ۹ و جمعی از مدیران و مجریان پروژه برگزار شد.

در این نشست، منیری فر ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای پروژه، با تأکید بر اهمیت احداث این پل و توجه بیش از پیش به برنامه ی زمانبندی، از مجریان پروژه خواست تا با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت ها، در اجرای بهنگام این پروژه گام بردارند.

در ادامه این نشست مجری پروژه با ارائه ی گزارشی از روند اجرای پروژه و میزان پیشرفت فیزیکی آن، موانع و مشکلات پیش رو را در اجرای پروژه طبق برنامه ی زمانبندی یادآور شد.

منطقه ۱۰:

با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان و جلوگیری از تخریب آسفالت، عملیات لکه گیری اساسی خیابان کوثر شرقی و معابر اطراف میدان پاس انجام گرفت.

رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰ ضمن اعلام خبر فوق گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و اصلاح روسازی معابر و بهبود کیفیت حمل و نقل و تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه گیری آسفالت به صورت گسترده در معابر سطح منطقه توسط معاونت های خدمات شهری و فنی و عمرانی این منطقه در حال اجراست.

وی اذعان کرد: در این مرحله عملیات لکه گیری اساسی آسفالت خیابان کوثر شرقی و معابر اطراف میدان پاس به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع و تناژ ۱۲۰ تن انجام شد.

وظیفه شناس اظهار داشت: امید است با اجرای عملیات آسفالت، بهسازی معابر و محلات سطح منطقه بتوانیم موجبات رضایت‌مندی شهروندان منطقه را فراهم و عملیات آسفالت کلیه معابر که نیاز به آسفالت دارند را اجرا کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.