منطقه 3

برای نکوداشت یاد و خاطره ۲۹ شهید مدافع حرم و سرداران لشکر عاشورا، تصاویری از شهدا با عنوان طرح “یادمان پل عاشورا” در زیرگذر اتوبان شهید کسایی در آخر منظریه نصب شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، طرح یادمان پل عاشورا در ضلع غربی زیرگذر اتوبان شهید کسایی در آخر منظریه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ نصب و اجرا شد و در ضلع شرقی زیرگذر نیز به زودی شروع می شود.

معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ در اجرای این طرح دیواره زیرگذر را با پروفیل فلزی اسکلت بندی و کل دیوار را کامپوزیت کرده و در طرحی تصاویری از شهدای مدافع حرم و سرداران لشکر عاشورا را بر روی این دیواره نصب کردند.

اجرای این طرح تصمیم جلسه مشترک معاونت تبلیغات سپاه عاشورا و شهرداری منطقه ۳ تبریز بود که توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ اجرا می شود.

هم اکنون اجرای طرح یادمان پل عاشورا در داخل زیرگذر در ضلع غربی به اتمام رسیده و در روی دیواره ضلع شرقی زیرگذر نیز به زودی شروع می شود.

این اقدام برای نکوداشت یاد و خاطره ۲۹ شهید مدافع حرم و ارج نهادن به رشادت های قهرمانان همیشه جاوید و سرداران لشکر عاشورا در این محل اجرا می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.