جشنواره مطبوعات

همکاران تحریریه پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی شهریار در چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان آذربایجان شرقی خوش درخشیدند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان آذربایجان شرقی صبح امروز شنبه در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز با شناخت نفرات برتر بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

در این جشنواره چهار نفر از همکاران تحریریه پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگیشهریار در بخش های تیتر، مصاحبه، ویژه (شعار سال) و عکس عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

بر این اساس مجید پالوایه با مصاحبه ای تحت عنوان “روح، آب و باغ های اسلامی در گفت و گو با پروفسور جیمز ویسکات” موفق شد عنوان دومی بخش مصاحبه را از آن خود کند. بهنام عبداللهی با گزارشی با موضوع اقتصاد مقاومتی، توانست در بخش ویژه شعار سال حائز رتبه برتر شود و در بخش عکس نیز، بهرام تندران با موضوع دریاچه ارومیه موفق به کسب رتبه سوم این بخش شد.

همچنین مهرداد خوشکار مدیر روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری تبریز   عنوان سوم بخش تیتر را با عنوان “گیشه جای اندیشه را گرفته است” کسب کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.