شهر هوشمند

با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز و سازمان مدیریت پسماند، سامانه یکپارچه توزین الکترونیکی پسماند راه اندازی می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، با توجه به شتاب روز افزون فناوری های نوین و کاربرد آن در سطوح مختلف مدیریتی و به منظور بهینه سازی ساختارهای توزین با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان مدیریت پسماند، سامانه یکپارچه توزین الکترونیکی پسماند راه اندازی می شود.

قابلیت آنلاین بودن و امکان مشاهده، کنترل و تحلیل داده ها در هر زمان و ثبت مشخصات پیمانکاران و خودروهای حامل پسماند و دستیابی به اطلاعات دقیق تر و صحیح تر و قابل اتکاء از فرآیند توزین، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و صرفه جویی در هزینه ها از مزایای اصلی راه اندازی این سیستم است.

در این سامانه تمام اطلاعات مربوط به توزین زباله های پیمانکاران، قابلیت دسترسی، جستجو و آنالیز داده ها در دسترس هستند. مهم ترین تاثیر این سامانه، حذف مصرف کاغذ جهت چاپ رسیدهای مربوط به توزین است.

گفتنی است با راه اندازی این سامانه مصرف کاغذهای مورد استفاده جهت چاپ رسیدهای توزین زباله که معادل ۵۰ میلیون تومان در سال است، حذف شده و در نهایت این امر گامی موثر در جهت تداوم حفظ محیط زیست است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.