اقدامات استقبال از بهار سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در بازدید از فضاهای سبز شهرداری منطقه ۶ بر لزوم توسعه فضای سبز در ورودی غرب تبریز تاکید کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علی مدبر در بازدید از فضاهای سبز شهرداری منطقه ۶ تبریز با تشریح برخی اقدامات ضروری در حوزه فضاهای سبز این منطقه، گفت: پیش از همه باید به مسئله مدیریت مصرف آب توجه کرد و در این راه از گونه های مقاوم در برابر کم آبی باید استفاده کرد.

وی افزود: تغییر الگوی کشت با توجه به موقعیت هر منطقه از شهر می تواند یکی دیگر از اقدامات موثر در راستای حفظ و توسعه فضای سبز تلقی شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز در بخش دیگر از این بازدید، ضمن قدردانی از عملکرد شهرداری منطقه ۶ در زمینه حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز منطقه، اظهار داشت: موقعیت شهرداری منطقه ۶ به دلیل واقع شدن در ورودی شهر و همچنین همجواری با واحدهای صنعتی بزرگ، به گونه ای است که عمده طرح ها باید  درراستای توسعه فضاهای سبز باشد.

مدبر اضافه کرد: اقدامات انجام گرفته همچون سمپاشی های فصلی، سر زنی و هرس درختان توسط فضای سبز منطقه نشانگر توجه مدیریت این حوزه به فضای سبز موجود است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.