آغاز نهضت آسفالت در در نقاط مختلف شهر تبریز

چندین کوی و خیابان در سطح محدوده شهرداری منطقه ۳ تبریز توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه، لکه گیری و آسفالت ریزی شد .

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، کارکنان نواحی ۳ و۱ معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه سه ، چندین مسیر از جمله تقاطع شهید بهشتی در سه راهی خیابان شهید منتظری و حافظ، کوی طباطبایی در صائب و کوی جاوید در خیابان پرورش را بعد از برش کاری آسفالت های فرسوده و کهنه، لکه گیری و آسفالت ریزی اساسی کردند.

نیروهای معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه بر اساس گزارشات مردمی و تماس های تلفنی شهروندان و همچنین مطابق بازدیدهای همیشگی خود از سطح حوزه استحفاظی، به طور مرتب آسفالت نقاط آسیب دیده و تخریب شده را ترمیم و لکه گیری و آسفالت ریزی اساسی می کنند.

لکه گیری و آسفالت ریزی بعد از انجام عملیات برش کاری آسفالت های فرسوده و تخریب شده با دستگاه برش و انجام زیرسازی ها و مسطح سازی های لازم انجام می گیرد.

برش کاری، زیرسازی و مسطح سازی، ترمیم، لکه گیری و آسفالت ریزی اساسی در سه راهی خیابان شهید منتظری و حافظ و کوی جاوید در خیابان پرورش را کارکنان ناحیه ۱ و کوی طباطبایی در خیابان صائب را نیروهای ناحیه ۳ معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه انجام دادند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.