سلیمانی

معاون مالی و اقتصادی شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری نیازمند یک نظام پایدار درآمدی است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مظفر سلیمانی فر در مراسم تودیع و معارفه معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۲ تبریز گفت: وضعیت اقتصادی در شهرداری های کل کشور چندان رضایت بخش نیست.

وی گفت: خوشبختانه با اقدامات و فعالیت های به موقع شهرداری منطقه ۲ تبریز شاهد کاهش چالش های اقتصادی شهرداری تبریز در پایان سال ۹۷ بودیم.

سلیمانی فر ادامه داد: متاسفانه مشکلات و نارسایی‌های منابع مالی که گریبانگیر شهرداری ها برای اداره امور شهر شده است از ملموس‌ترین مشکلات این نهاد به شمار می‌رود.

معاون مالی و اقتصادی شهردار تبریز اضافه کرد: این مسئله را باید مد نظر قرار داد که مدیریت شهری نیازمند یک نظام پایدار درآمدی است و درآمد پایدار یک نیاز اجتناب ناپذیر و ضروری برای شهرداری است.

سلیمانی فر با اشاره به اینکه واحدهای مالی یکی از پرفشارترین واحدهای هر مجموعه ای محسوب می شود تاکید کرد: دقت، توجه و افزایش بهبود عملکرد از جمله اقدامات کلیدی در این واحد ها به شمار می رود که باید در تمامی لحظات مراعات شود.

وی گفت: تنها علت حضورم در پشت این تریبون قدردانی از زحمات کسانی است که در این برهه سخت با تلاش و پشتکار سعی در مرتفع ساختن مشکلات مالی این مجموعه دارند.

سلیمانی در پایان با تقدیر از فعالیت های چندین ساله محمد فرمانبر معاون سابق مالی و اقتصادی منطقه ۲ و همچنین قنبر فکری سرپرست معاونت مالی و اقتصادی این منطقه گفت: امیدوارم با فعالیت های معاون جدید مالی و اقتصادی شاهد تحولات مثبت بیشتری در این مجموعه باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.