تبریز

شهردار تبریز گفت: مشارکت شهروندان تبریزی در کمک به نیازمندان نهادینه شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار،  ایرج شهین باهر در جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در پارک توان باغمیشه، ضمن قدردانی از اهتمام منطقه ۵ در برگزاری برنامه افطارلیق که در طول ماه مبارک رمضان اجرا می شود گفت: افزایش روحیه نشاط و شادابی از سیاست های اصلی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری است.

وی افزود: مشارکت شهروندان در کارهای خداپسندانه ای همچون آزادی زندانیان غیر عمد و حمایت از دانش آموزان بی سرپرست در ماه مبارک رمضان اقدام ارزشمندی است که در دو سال اخیر توسط شهرداری تبریز در پارک ها و بوستانها انجام می شود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: کمک به نیازمندان در ماه نزول قرآن کریم به بهترین شکل در جشن ها و مراسم های شهرداری تبریز با استقبال شهروندان مواجه شده است.

شهین باهر با اشاره به  آزادی ۹ زندانی در سال گذشته با مشارکت شهروندان شرکت کننده در برنامه های پارک توان باغمیشه افزود: امسال تا چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان برای تحصیل ۹۰ دانش آموز بی سرپرست کمک شده که ارزشمند وماندگار است.

در این مراسم علاوه بر اجرای برنامه توسط هنرمندان مطرح استان به مناسبت میلاد دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت برنامه نورافشانی اجرا شد.

همچنین شهردار تبریز در پایان از غرفه های توانمندی های مربیان و هنرجویان مراکز فرهنگی شهرداری منطقه ۵ که در حاشیه برنامه افطارلیق برپا شده است بازدید کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.