پوستر المپیاد ورزشی بسیجیان شهرداری تبریز

نخستین المپیاد ورزشی کارکنان بسیجی شهرداری تبریز با مشارکت پایگاه شهید توانا و تربیت بدنی حوزه ۳ بسیج شهرداری تبریز برگزار می شود.

به گزارش آیرال خبر، محمدباقر بقایی فرمانده پایگاه شهید توانا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام خبر فوق، گفت: این المپیاد ورزشی برای نخستین بار و با حضور کارکنان بسیجی عادی و فعال کلیه مناطق و سازمان های تابعه شهرداری تبریز در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این المپیاد شرکت کنندگان در شش رشته باهم رقابت می کنند و بر این اساس مسابقات فوتسال و والیبال در بخش برادران و مسابقات دارت، شنا، شطرنج و تیراندازی هم در بخش برادران و هم در بخش خواهران به انجام می رسد.

بقایی با اشاره به زمان ثبت نام و برگزاری المپیاد، اظهار داشت: ثبت نام برای حضور در این المپیاد از یکم تا بیستم خرداد ۹۸ و در محل پایگاه شهید توانا واقع در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز انجام می شود. زمان شروع مسابقات نیز از ابتدای تیر و مصادف با هفته دولت است و تا هفته بسیج ادامه می یابد.

وی افزود: این مسابقات در سالن های ورزشی شهرداری تبریز و با مشارکت پایگاه شهید توانا و تربیت بدنی حوزه ۳ بسیج شهرداری تبریز برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.