حمیدی

ویژه برنامه گرامی داشت ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و با استقبال بی نظیر شهروندان در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به عظمت ماه مبارک رمضان و صفات بارز حضرت امام حسن مجتبی(ع)، به تبیین برخی از خصوصیات اخلاقی و رفتاری آن امام همام پرداخت.

 معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در این مراسم با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و هنری و قرانی در ماه مبارک رمضان با شعار «شهر خدا، شهر مهربانی» در مراکز فرهنگی شهرداری تبریزگفت: بخشی از برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان در راستای تکریم مناسبت‌های ویژه این ماه از قبیل ولادت امام حسن(ع)، شهادت امام علی(ع)، شب‌های احیا، روز قدس و عید فطر و بخش دیگر در قالب اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری در محلات و مناطق دهگانه برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه هدف اصلی برنامه های ماه رمبارک رمضان ایجاد نشاط معنوی است گفت: امیدواریم با اجرای این برنامه ها فضای معنوی را در شهر تبریز برای شهروندان فهیم و مومن و خدادوست فراهم کنیم تا همه از برکات و نعمات این ماه بزرگ نهایت استفاده و بهره‌مندی را ببرند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.