سعید حاجی زاده

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اعلام کرد: با هدف تسریع در روند حل مشکلات و نارسایی های شهری مرتبط با شهرداری، کانال «یارشهر» در فضای مجازی راه اندازی شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: شهروندان می توانند با ارسال عکس، ویدئو و مستندات خود از مشکلات محله و منطقه زندگی خود به کانال «یارشهر» مدیریت شهری تبریز را از  معضلات و نارسایی های سطح شهر آگاه سازند.

به گفته او، در این کانال، گزارش های شهروندان منعکس می شود و  پس از پیگیری برای رفع مشکل، آخرین وضع آن به اطلاع عموم شهروندان می رسد.

حاجی زاده بیان کرد: در مدت دو هفته فعالیت آزمایشی  “یارشهر” شهروندان با ارسال سوژه ها و مشکلات خود از این کانال ارتباطی، استقبال چشمگیری کرده اند.

او یادآور شد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با رصد انتظارات و نیازهای جامعه بر اساس روش ها و طرح‌های مختلف افکارسنجی و انعکاس صریح آنها به مدیران، تلاش دارد زمینه‌ اجرای طرح های مفید و منطبق با خواست و نیاز شهروندان را فراهم کند و به تریبون شهروندان در شهرداری تبدیل شود.

شهروندان می توانند برای ارسال موضوعات و سوژه های خود به آدرس yar_shahr@ مراجعه کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.