منطقه 4

شهردار منطقه۴ تبریز از کاهش ۲۰ درصدی هزینه‌های جاری این منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: برنامه‌های عمرانی و خدماتی منطقه۴، با پشتوانه صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها، بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت: وضعیت اقتصادی جامعه و مضیقه‌های مالی شهرداری‌ها، برای همگان روشن و بدیهی است اما به رغم تمام این دشواری‌ها، مجموعه منطقه۴ در سایه همت و تعصب کارکنان و کارگران، توانسته با صرفه‌جویی و مدیریت منابع، برنامه‌های اجرایی منطقه را استمرار بخشد.

شهردار منطقه۴ تبریز افزود: بر این اساس طرح‌های مسیرگشایی منطقه که در زمره پرهزینه‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر به شمار می‌روند، مطابق طرح تفصیلی در بخش‌های مختلف تملک و آزادسازی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون پروژه مسیرگشاییِ امتداد شهید خلیلی و فاز دوم خیابان شهید میلانی در دست اجرا است و با اتمام عملیات عمرانی، به‌زودی تقدیم شهروندان می‌شود.

شهردار منطقه۴ همچنین به نقش همراهی شهروندان در کاهش هزینه‌ها اشاره و تاکید کرد: مشارکت فعال شهروندان در مدیریت منطقه، باعث شده بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های جاری، به سمت بخش‌های خدماتی و عمرانی هدایت شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.