پارک

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار منطقه ۵ تبریز از ساماندهی پارکها و فضاهای سبز این منطقه همزمان با فصل تابستان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک دانش پناه گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات تابستانی و شروع سفرهای تابستانی تمامی پارک و بوستان های محله ای ساماندهی می شوند.

وی افزود: درپی بازدید میرعلی اصغر نساج شهردار منطقه از پارک های سطح حوزه و شناسایی نیازها و کمبودها دستورات لازم جهت ساماندهی صادر شده و در مدت زمان یک هفته اکیپ های این معاونت با کار شبانه روزی و با کمترین هزینه فضاهای شهری را برای استقبال از گردشگران آماده کرده اند.

وی اظهار داشت: به منظور کاهش هزینه های جاری از واگذاری ساماندهی پارکها به بخش خصوصی جلوگیری شده است.

دانش پناه گفت: شعار بهار گردشگری تبریز در فصل تابستان را با ساماندهی فضاهای تفریحی و گردشگری امسال در عمل محقق ساخته و به بهترین شکل از مسافرین استقبال خواهیم کرد.

وی در رابطه با اقدامات انجام شده برای ساماندهی پارک و بوستان های محله ای گفت: رنگ آمیزی مبلمان پارکها، تامین روشنایی، بروز رسانی زمین های ورزشی، نصب نیمکت و امکانات مورد نیاز و رسیدگی به وضعیت پیاده روهای پارک ها از مهمترین اقدامات انجام شده است.

معاون خدمات شهری و اجرائی منطقه ۵ تبریز ساماندهی نمازخانه و سرویس های بهداشتی سطح حوزه را از دیگر اقدامات برشمرد و در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام حمایت های لازم و خرید نیازهای پارک ها تا نیمه اول مهرماه ساماندهی فضاهای تفریحی و گردشگری این منطقه به پایان برسد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.